Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
bijkomende informatie vanuit template uit artikel weg halen
02 mei 2012 11:52
DAg
Hier ben ik weer. Als je kijk op mijn site (in opbouw) zie je als ik een artikel oproep het woord INFORMATION en een nummer 1 verschijnen. Ik gebruik pas een nieuwe template en ik denk dat die de oorzaak is (jm-school). Maar ik vind niet hoe ik die vermeldingen (INFORMATION en 1) kan verwijderen.
Bedankt voor de hulp.
Wim
Hier ben ik weer. Als je kijk op mijn site (in opbouw) zie je als ik een artikel oproep het woord INFORMATION en een nummer 1 verschijnen. Ik gebruik pas een nieuwe template en ik denk dat die de oorzaak is (jm-school). Maar ik vind niet hoe ik die vermeldingen (INFORMATION en 1) kan verwijderen.
Bedankt voor de hulp.
Wim
- WimVDM
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
02 mei 2012 12:19
Je zou even kunnen kijken of dit werkt:
Vervangen in de template index.php
Door dit,
Maar volgens mij heb je een betaalde template, dus gewoon je vraag bij de makers neerleggen anders.
Vervangen in de template index.php
Code:
<?php if ($this->getBuffer('message')) : ?>
<div class="error">
<h2>
<?php echo JText::_('JNOTICE'); ?>
</h2>
<jdoc:include type="message" />
</div>
<?php endif; ?>
<jdoc:include type="component" />
Code:
<jdoc:include type="message" />
<jdoc:include type="component" />
Maar volgens mij heb je een betaalde template, dus gewoon je vraag bij de makers neerleggen anders.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
03 mei 2012 11:23
Hey
Heb uw suggestie geprobeerd, maar dat helpt niet. Het rare is dat als ik een andere template toepas, die "1" er ook staat.
Het is een gratis template van jm-experts, en de fout staat op hun site, maar in een oude versie (joomla1.5) en ze zeggen er werk van te maken als ze de 1.7 maken.
Ik probeer ook nog eens andere templates intussen.
Alvast bedankt.
Heb uw suggestie geprobeerd, maar dat helpt niet. Het rare is dat als ik een andere template toepas, die "1" er ook staat.
Het is een gratis template van jm-experts, en de fout staat op hun site, maar in een oude versie (joomla1.5) en ze zeggen er werk van te maken als ze de 1.7 maken.
Ik probeer ook nog eens andere templates intussen.
Alvast bedankt.
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
03 mei 2012 12:38
Heb net de template gedownload en dat is niet de oorzaak. Maak een backup van je site en zet een compleet installatiepakket van 2.5.4 (zonder de map installation) over naar je server. Vermoed dat er iets in de joomla core niet goed is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
03 mei 2012 12:49
Even wat bijkomende hulp graag, want ik wil absoluut zeker zijn dat het niet fout loopt.
Doe ik het zo?
Ik kopieer via ftp de ganse dir ("ict") waar m'n site in staat naar lokale computer
Ik maak een backup van de database naar m'n lokale computer via c-panel
Ik unzip een compleet installatiepakket van joomla 2.5.4 en verwijder er de map installation uit
Ik verwijder de joomlamappen op m'n server (die inhoud van de dir "ict" die ik in stap 1 kopieerde)
Ik plaats de dirs en bestanden van de geunzipte installatiepakket in de root-directory dir"ict"
Klaar? Hoe koppel ik dan mijn database aan de joomlasite? Waarschijnlijk mis ik iets, maar ik heb dit nog nooit gedaan en heb schrik dat het fout loopt.
Heer erg bedankt, Astrid! Hopelijk zie jij licht in je glazen bol
Doe ik het zo?
Ik kopieer via ftp de ganse dir ("ict") waar m'n site in staat naar lokale computer
Ik maak een backup van de database naar m'n lokale computer via c-panel
Ik unzip een compleet installatiepakket van joomla 2.5.4 en verwijder er de map installation uit
Ik verwijder de joomlamappen op m'n server (die inhoud van de dir "ict" die ik in stap 1 kopieerde)
Ik plaats de dirs en bestanden van de geunzipte installatiepakket in de root-directory dir"ict"
Klaar? Hoe koppel ik dan mijn database aan de joomlasite? Waarschijnlijk mis ik iets, maar ik heb dit nog nooit gedaan en heb schrik dat het fout loopt.
Heer erg bedankt, Astrid! Hopelijk zie jij licht in je glazen bol
- WimVDM
- Bekend met Joomla!NL
03 mei 2012 12:57
Bijna goed. Je moet alles gewoon in je map ict laten staan en dat overschrijven met al die mappen en bestanden uit het installatiepakket. Dan bij filezilla natuurlijk wel aangeven dat ie alles moet overschrijven. Aangezien de configuration.php niet in een installatiepakket zit, blijft je originele versie gewoon op de server staan en blijft dus ook de koppeling met de database in tact.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
14 mei 2012 14:12
Hallo,
Kunnen we deze als opgelost zien en de topic sluiten?
Zo ja gaarne even in een bericht vermelden zo houden we het forum overzichtelijk.
Kunnen we deze als opgelost zien en de topic sluiten?
Zo ja gaarne even in een bericht vermelden zo houden we het forum overzichtelijk.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.651 seconden