Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Module positie verplaatsen
21 mei 2012 14:01
Beste,
Het zal vast wel mogelijk zijn, maar kom er zelf niet uit.
Wat ik wil, is position-22 gelijk zetten met de tekst in de artikelen.
Deze moet dus lijnen met de tekst en betekend dat die in mijn template 20px naar links verplaatst moet worden.
Waar kan ik deze modulepositie aanpassen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Het zal vast wel mogelijk zijn, maar kom er zelf niet uit.
Wat ik wil, is position-22 gelijk zetten met de tekst in de artikelen.
Deze moet dus lijnen met de tekst en betekend dat die in mijn template 20px naar links verplaatst moet worden.
Waar kan ik deze modulepositie aanpassen?
Alvast bedankt voor de hulp.
- joostvdheijden
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
21 mei 2012 14:09
Zonder een link naar je website en / of de naam van het template dat je gebruikt, zal het lang duren voordat je het juiste advies krijgt.
Dus vul je info even aan, zodat we je kunnen helpen.
Dus vul je info even aan, zodat we je kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
21 mei 2012 14:20- joostvdheijden
- Joomla!NL ontdekker
21 mei 2012 14:47
Hallo,
Het is nog wat onduidelijk wat je wilt, ook omdat volgens mij je de positie nog niet gebruikt.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Het is nog wat onduidelijk wat je wilt, ook omdat volgens mij je de positie nog niet gebruikt.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
23 mei 2012 14:25
Beste,
Sorry voor mijn wat late reactie. Ik heb er helemaal overheen gekeken en bedoel modulepositie 23.
positie 23 wil ik op laten schuiven naar links.
Sorry voor mijn wat late reactie. Ik heb er helemaal overheen gekeken en bedoel modulepositie 23.
positie 23 wil ik op laten schuiven naar links.
- joostvdheijden
- Joomla!NL ontdekker
23 mei 2012 15:11
Zit in de extensie en niet in de module css. Je kunt dit toevoegen aan je template.css:
.joomla_pns {
float: left;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
23 mei 2012 17:35 - 23 mei 2012 19:40
De oplossing van Astrid zou misschien nog uitgebreid moeten worden met:
Dit omdat je voor je content gedeelte een padding hebt ingesteld van 10px. Alle inhoud begint dus standaard 10px van de rand. met left:-10px hef je dat op.
Code:
position: relative; left:-10px
Dit omdat je voor je content gedeelte een padding hebt ingesteld van 10px. Alle inhoud begint dus standaard 10px van de rand. met left:-10px hef je dat op.
- Peter
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.798 seconden