Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
bewerkingslogo voor editors
23 mei 2012 09:22 - 23 mei 2012 09:26
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Ik heb via gebruikersbeheer rechten toegekend aan derden om artikelen te bewerken. volkomen willekeurig naar mijn idee lukt dit soms wel en soms niet, zie bijlage.
Ik heb al eerder een vraag hierover gesteld maar ik ben bang dat er toen iets fout gegaan is bij de plaatsing van de vraag.
Het adres van de website is:http://www.loot-orplatformvvt.nl/
Watzou ik fout gedaan kunnen hebben?
Henri
- herkansingjoomla
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
23 mei 2012 10:36
Als je het slotje bedoelt bij infotest: dat komt omdat het artikel niet of niet goed opgeslagen is na het bewerken of dat iemand anders met het artikel bezig is. Kan je oplossen door bij onderhoud een algemene checkin te doen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
29 mei 2012 21:56
Beste Astrid,
Hartelijk dank voor de reactie. Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie en wilde je tip direct gaan toepassen. Toen ik echter in wilde loggen op de backend:http://www.loot-orplatformvvt.nl/administrator/ , kwam ik op mijn imac zonder in te loggen direct in de backend. Dit echter met een onvolledig scherm. Zie bijlage. Zelfs gewoon uitloggen lukt niet meer.
Betekent dit dat ik joomla helemaal opnieuw moet installeren?
Hopelijk is er nog redding.
Henri
Hartelijk dank voor de reactie. Ik ben vandaag terug gekomen van vakantie en wilde je tip direct gaan toepassen. Toen ik echter in wilde loggen op de backend:http://www.loot-orplatformvvt.nl/administrator/ , kwam ik op mijn imac zonder in te loggen direct in de backend. Dit echter met een onvolledig scherm. Zie bijlage. Zelfs gewoon uitloggen lukt niet meer.
Betekent dit dat ik joomla helemaal opnieuw moet installeren?
Hopelijk is er nog redding.
Henri
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
29 mei 2012 22:01
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
29 mei 2012 23:31
Dag Jelle,
Hartelijk dank voor je supersnelle reactie. Ik heb op jouw advies de tip van Mindert aardema opgevolgd. Ik kan dan inderdaad met een inloggen op een volledig backend scherm. Ik heb een algemene check in gedaan en inderdaad mijn oorspronkelijke probleem met rechten voor bewerken artikelen is opgelost. Ik kan echter nog steeds niet ;uitloggen. En als ik www.loot-orplatformvvt.nl/administrator/
intyp krijg ik nog steeds het onvolledige inlogscherm van de backend.
Henri
Hartelijk dank voor je supersnelle reactie. Ik heb op jouw advies de tip van Mindert aardema opgevolgd. Ik kan dan inderdaad met een inloggen op een volledig backend scherm. Ik heb een algemene check in gedaan en inderdaad mijn oorspronkelijke probleem met rechten voor bewerken artikelen is opgelost. Ik kan echter nog steeds niet ;uitloggen. En als ik www.loot-orplatformvvt.nl/administrator/
intyp krijg ik nog steeds het onvolledige inlogscherm van de backend.
Henri
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
30 mei 2012 11:06
Het lijkt wel alsof je zelf iets aan de ACL hebt veranderd. Maar dit heeft blijkbaar wel met een bug te maken.
Hier
staat een patch.
Omdat je nu wel als administrator in kunt loggen kan je ook kijken of je bij Publiek wel alles op Niet toegestaan/overgenomen hebt staan.
Omdat je nu wel als administrator in kunt loggen kan je ook kijken of je bij Publiek wel alles op Niet toegestaan/overgenomen hebt staan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
30 mei 2012 14:56
Vergeef me, ik zal wel als een ontzettende nitwit overkomen maar ik wil blijven leren.
Van de opmerkingen betreffende de patch weet ik echt niet wat en hoe ik daarmee aan moet. Naar aanleiding van de tip algemenen instellingen (rechten) is de situatie nu als volgt. Bij publiek is alles aangevinkt op : Niet ingesteld, alleen bij super administrator staat nu : Toegestaan.
Als ik nu gewoon www.loot-orplatformvvt.nl/administrator intyp kom ik nu direct in het inlogscherm van de backend met dien verstande dat alle pictogrammen zichtbaar zijn.
Henri
Van de opmerkingen betreffende de patch weet ik echt niet wat en hoe ik daarmee aan moet. Naar aanleiding van de tip algemenen instellingen (rechten) is de situatie nu als volgt. Bij publiek is alles aangevinkt op : Niet ingesteld, alleen bij super administrator staat nu : Toegestaan.
Als ik nu gewoon www.loot-orplatformvvt.nl/administrator intyp kom ik nu direct in het inlogscherm van de backend met dien verstande dat alle pictogrammen zichtbaar zijn.
Henri
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
30 mei 2012 15:06
Ik heb het bestand even voor je gepatcht. Pak bijlage uit en zet het bestand helper.php met ftp over naar de map administrator/includes
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
- herkansingjoomla
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden