Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
?start=1 enz.....
?start=1 enz.....
31 mei 2012 16:13
Hallo allen,
Er is mij gevraagd een rss te plaatsen van een "gok" ondernemeing op een website die ik beheer.
Hij gaf aan dat deze alleen op de home pagina getoond mag worden en dat had ik dus in het begin niet goed ingesteld. Ik heb dit aangepast en nu komt hij met de mededeling dat deze link nog wel in archiefbestanden staan. Hij gaf deze links aan:
link
link
Het klopt dat die feed daar toch getoond wordt.....hoe kan ik dit oplossen, bij artikelen en archief staat niets. Wat is dat ?start=1 enz?
Graag jullie reacties!!
ratar
Er is mij gevraagd een rss te plaatsen van een "gok" ondernemeing op een website die ik beheer.
Hij gaf aan dat deze alleen op de home pagina getoond mag worden en dat had ik dus in het begin niet goed ingesteld. Ik heb dit aangepast en nu komt hij met de mededeling dat deze link nog wel in archiefbestanden staan. Hij gaf deze links aan:
link
link
Het klopt dat die feed daar toch getoond wordt.....hoe kan ik dit oplossen, bij artikelen en archief staat niets. Wat is dat ?start=1 enz?
Graag jullie reacties!!
ratar
- Ratar
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
?start=1 enz.....
31 mei 2012 18:37
Komt door je paginatie. Dus of daar een oplossing voor zoeken of kijken of je die module echt uitsluitend op de homepage kunt tonen met Advanced Module manager van NoNumber.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
?start=1 enz.....
31 mei 2012 22:15
Hoi Astrid,
Kan die paginatie dan ook uitgezet worden? Toch vreemd als je een module alleen maar op de home pagina wilt hebben toch elders getoond wordt.
gr,
ratar
Kan die paginatie dan ook uitgezet worden? Toch vreemd als je een module alleen maar op de home pagina wilt hebben toch elders getoond wordt.
gr,
ratar
- Ratar
-
?start=1 enz.....
01 jun 2012 09:00
Ja, bij je menu-instellingen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
?start=1 enz.....
13 jun 2012 15:54
Hoi Astrid,
Sorry voor mijn late reactie. Deze module komt telkens terug ook als ik paginatie heb uitgezet. Als ik google dan vind hij diverse pagina's met deze module. Iets wat de betaler niet wilt. Hij wil alleen op de home pagina en verder niets. Ik zal die Advanced Module manager van NoNumber eens gaan proberen...
ratar
Sorry voor mijn late reactie. Deze module komt telkens terug ook als ik paginatie heb uitgezet. Als ik google dan vind hij diverse pagina's met deze module. Iets wat de betaler niet wilt. Hij wil alleen op de home pagina en verder niets. Ik zal die Advanced Module manager van NoNumber eens gaan proberen...
ratar
- Ratar
-
?start=1 enz.....
14 jun 2012 09:47
Hallo allemaal,
Ik kom er niet uit. De Advanced Module manager van NoNumber werkt met php 5.3 en mijn site draait op 5.2. dus dat gata hem nu even niet worden.
Ik begrijp dat ?start= niet. Ik heb wel door dat het met artikelen te maken heeft maar kun je dit ook uitzetten? Paginatie gebruik ik niet meer en toch laat hij de bewuste "poker" module zien op alle pagiina's met ?=start1 enz.
Ook heb ik in mijn c-panel een omleiding proberen te maken. Maar als ik dat doe dan is mijn home pagina ook niet meer te vinden.....
graag jullie hulp....
greetz
ratar
Ik kom er niet uit. De Advanced Module manager van NoNumber werkt met php 5.3 en mijn site draait op 5.2. dus dat gata hem nu even niet worden.
Ik begrijp dat ?start= niet. Ik heb wel door dat het met artikelen te maken heeft maar kun je dit ook uitzetten? Paginatie gebruik ik niet meer en toch laat hij de bewuste "poker" module zien op alle pagiina's met ?=start1 enz.
Ook heb ik in mijn c-panel een omleiding proberen te maken. Maar als ik dat doe dan is mijn home pagina ook niet meer te vinden.....
graag jullie hulp....
greetz
ratar
- Ratar
-
?start=1 enz.....
14 jun 2012 09:51
Advanced module manager wordt aanbevolen PHP 5.3, maar werkt ook met PHP 5.2 (we gebruiken hem hier ook!).
Als je paginatie uitstaat zou je nooit meer start=1 moeten krijgen.
Het kan wel zijn dat google nog oude links vasthoud. Aangezien je je site offline hebt gezet kan ik niet zien of er nog iets niet goed staat.
Als je paginatie uitstaat zou je nooit meer start=1 moeten krijgen.
Het kan wel zijn dat google nog oude links vasthoud. Aangezien je je site offline hebt gezet kan ik niet zien of er nog iets niet goed staat.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
?start=1 enz.....
14 jun 2012 10:25
Hoi Astrid,
Website staat weer online.
Ik heb nu het volgende gedaan:
Ik gebruikte "speciale artikelen" op de home pagina. Ik heb nu die artikelen op normaal gezet. Home nu op individueel gezet en als ik nu achter de url ?start=1 / ?start=2 enz typ blijf ik op de homepagina....dus dat moet gaan lukken denk ik.
Over paginatie, ik denk deze uitgezet te hebben maar kun je me exact aangeven waar dit staat?
pffff beste klus zo!!
Maar met jullie hulp komen we er wel!!
greetz ratar
Website staat weer online.
Ik heb nu het volgende gedaan:
Ik gebruikte "speciale artikelen" op de home pagina. Ik heb nu die artikelen op normaal gezet. Home nu op individueel gezet en als ik nu achter de url ?start=1 / ?start=2 enz typ blijf ik op de homepagina....dus dat moet gaan lukken denk ik.
Over paginatie, ik denk deze uitgezet te hebben maar kun je me exact aangeven waar dit staat?
pffff beste klus zo!!
Maar met jullie hulp komen we er wel!!
greetz ratar
- Ratar
-
?start=1 enz.....
14 jun 2012 10:34
Behoorlijke klus en helaas is het nog steeds niet goed. Je links in je vraag werken nog gewoon met die module erbij en ook bij je laatste nieuws komt die module nog tevoorschijn:
www.schuumneuzen.nl/10-nieuws/34-social-media
www.schuumneuzen.nl/10-nieuws/34-social-media
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.949 seconden