Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
border in tabel krijg ik niet weg
02 jun 2012 22:03
De tabellen in de site hebben allemaal een border. Die zou ik moeten weg krijgen via de css. Maar ik vind het terug. Hoe kan ik die gemakkelijkst terug vinden. Ook geprobeerd via firebug maar het lukt me precies niet.
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
02 jun 2012 22:10
Hallo,
Volgende keer gaarne een link van je site plaatsen.
Maar als het om deze link gaat.
www.jeugdkogstasegem.be/index.php/ploeg-u11/de-spelers
In template.css ( regel 1559 )
border: 1px veranderen in 0px
Volgende keer gaarne een link van je site plaatsen.
Maar als het om deze link gaat.
www.jeugdkogstasegem.be/index.php/ploeg-u11/de-spelers
In template.css ( regel 1559 )
Code:
.art-article th, .art-article td {
border: 1px solid #7DA540;
padding: 2px;
text-align: left;
vertical-align: top;
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- arawolf
- Heeft onderwerp gestart
-
02 jun 2012 23:04 - 02 jun 2012 23:04
Dat vind je zo snel met de Firebug.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
- Lazy Garfield
02 jun 2012 23:58 - 03 jun 2012 00:17Dat had TS ook gedaan, maar een beetje ervaring en oefenen doet wonderen.Ook geprobeerd via firebug maar het lukt me precies niet.
En via Google is er veel uitleg te vinden hoe Firebug te gebruiken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.676 seconden