Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Site verbreden, middenframe blijft normale breedte..
21 jun 2012 13:30 - 21 jun 2012 13:30
Ik ben aan de slag gegaan met Joomla, en we hebben besloten om van 1.5 naar 2.5.6 te updaten.. Echter geeft het problemen nu ik onze template van 900px naar 1100px wil verbreden.
Zie: www.nedlan.nl zoals je ziet loopt het middenframe niet door, welke dus niet breder word..
De css code: pastebin.com/SVhVgsc2
Ben ik ergens iets vergeten aan te passen of doe ik iets fout? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
Zie: www.nedlan.nl zoals je ziet loopt het middenframe niet door, welke dus niet breder word..
De css code: pastebin.com/SVhVgsc2
Ben ik ergens iets vergeten aan te passen of doe ik iets fout? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
- nl_dennis
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 jun 2012 13:43
Hallo nl_dennis,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat wordt veroorzaakt door de background images die niet breder zijn. Handigste is om je template opnieuw te maken met Artisteer. Gebruik de laatste versie van Artisteer!
Enne....... ik zie dat je heel veel tekst uit een tekstverwerker plakt. Dit kan leiden tot problemen!
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat wordt veroorzaakt door de background images die niet breder zijn. Handigste is om je template opnieuw te maken met Artisteer. Gebruik de laatste versie van Artisteer!
Enne....... ik zie dat je heel veel tekst uit een tekstverwerker plakt. Dit kan leiden tot problemen!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
21 jun 2012 14:01
Hoe bedoel je precies opnieuw maken? Deze kon ik gewoon gratis downloaden. Ik heb net genoeg verstand om die width in de CSS aan te passen. Laat staan dat ik die volledig kan schrijven..
- nl_dennis
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
21 jun 2012 15:21
Ik dacht dat je de template zelf met Artisteer had gemaakt. Jammer genoeg zijn er bedrijven die simpele Artisteer templates ter download aanbieden. Als je er te weinig verstand van hebt, dan zou ik je adviseren om een andere template te downloaden die wel aan je eisen voldoet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.706 seconden