Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
kolom breedte beez5 aanpassen
25 jun 2012 17:08
Ik wil graag weten hoe ik de kolom kan aanpassen in Beez5. Ik wil ze smaller maken.
Ik hoor het graag
Ik hoor het graag
- iniels
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
25 jun 2012 17:20
Hoi,
Misschien kun je iets specifieker zijn. Op zo een vraag kan ik alleen het volgende antwoord geven:
Als je Google chrome hebt klik je rechtermuisknop en dan element inpecteren.
Als je firefox hebt:
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Bij Microsoft Internet Explorer druk je op F12.
Misschien kun je iets specifieker zijn. Op zo een vraag kan ik alleen het volgende antwoord geven:
Als je Google chrome hebt klik je rechtermuisknop en dan element inpecteren.
Als je firefox hebt:
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Bij Microsoft Internet Explorer druk je op F12.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
- Algemeen Moderator
25 jun 2012 17:27
thanks,
Wat ik bedoel waar in welk CSS bestand kan ik de kolombreedte aanpassen?
- iniels
- Bekend met Joomla!NL
25 jun 2012 17:29Zoals Juliank92 al aangaf, dan kun je dus zien met Firebug.iniels schreef : thanks,
- Lazy Garfield
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
- iniels
- Bekend met Joomla!NL
28 jun 2012 14:46
Hallo,
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden