Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met template
Probleem met template
28 jun 2012 14:11
Ik loop tegen een template-probleem aan op deze website (in ontwikkeling):
www.wesselsjan.nl/j25/
. Ik kom er ook niet uit via Firebug. De gebruikte template is Freshock-fjt.
Als je op de website Nieuws opent, verplaatst het rechtermenu zich naar beneden en breidt de 'bottom' zich uit over de gehele pagina. Kies je vervolgens een nieuwsbericht dat ziet de pagina er goed uit. Het probleem vindt dus alleen plaats op de eerste pagina van Nieuws.
Kan het te maken hebben met de breedte van de beide kolommen?
Weet iemand hier een oplossing voor?
Dank bij voorbaat,
Jan.
Als je op de website Nieuws opent, verplaatst het rechtermenu zich naar beneden en breidt de 'bottom' zich uit over de gehele pagina. Kies je vervolgens een nieuwsbericht dat ziet de pagina er goed uit. Het probleem vindt dus alleen plaats op de eerste pagina van Nieuws.
Kan het te maken hebben met de breedte van de beide kolommen?
Weet iemand hier een oplossing voor?
Dank bij voorbaat,
Jan.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Probleem met template
29 jun 2012 10:57
Kijk eerst eens of het helpt als je alle handmatige opmaak uit je artikelen haalt. Ik vermoed dat het daar zit.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Probleem met template
04 jul 2012 11:30Astrid schreef : Kijk eerst eens of het helpt als je alle handmatige opmaak uit je artikelen haalt. Ik vermoed dat het daar zit.
Astrid,
terug van een lang weekend op Texel heb ik de opmaak uit dat bewuste artikel verwijderd. Helaas helpt dat niet. Ik heb het vermoeden dat het niet aan de template ligt. Want ik heb inmiddels een andere originele template geïnstalleerd (van dezelfde ontwerpers) en dan is het effect gelijk.
Als jij of iemand anders nog suggesties heeft, hoor ik het graag.
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
Probleem met template
04 jul 2012 11:37
Heb je iets aan de template aangepast? De tekst is op die pagina ook niet leesbaar en de achtergrondkleur klopt ook niet.
Is je template wel toegewezen aan alle menu-items?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Probleem met template
04 jul 2012 12:00Astrid schreef : Heb je iets aan de template aangepast? De tekst is op die pagina ook niet leesbaar en de achtergrondkleur klopt ook niet.
Aan deze template heb ik niks aangepast. Het is een originele versie. Vandaar dat de kleuren en plaatjes niet kloppen. Ik wil hiermee zien of de fout in de template zit of elders. Aangezien de fout blijft, lijkt deze elders buiten de template te worden veroorzaakt.
De template(s) is (zijn) aan alle menu-items toegewezen.
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
Probleem met template
04 jul 2012 12:53
Heb de template geinstalleerd en kan het echt niet reproduceren.
Zou even proberen om die vier artikelen te verwijderen en ze opnieuw aan te maken. Of een keer je menu-item opnieuw aanmaken.
Het lijkt idd of er iets met die div bottom niet goed gaat, maar ik kan het zo niet vinden.
Zou even proberen om die vier artikelen te verwijderen en ze opnieuw aan te maken. Of een keer je menu-item opnieuw aanmaken.
Het lijkt idd of er iets met die div bottom niet goed gaat, maar ik kan het zo niet vinden.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Probleem met template
05 jul 2012 14:24 - 05 jul 2012 14:25
Het probleem is opgelost; de site ziet er weer goed uit. Ik heb de nieuwsberichten allemaal verwijderd en opnieuw geplaatst (waren nog niet zoveel). En dat bleek te helpen. Ik blijf het onbevredigend vinden dat ik niet precies weet wat er fout is gegaan, zodat je zoiets kunt voorkomen. Maar goed, je kan niet alles hebben...
Astrid, bedankt voor de assistentie.
Draadje mag afgehecht...
Groeten,
Jan.
Astrid, bedankt voor de assistentie.
Draadje mag afgehecht...
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
Tijd voor maken pagina: 0.732 seconden