Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Flash wijzigen

Flash wijzigen

01 jul 2012 17:31 - 01 jul 2012 17:37
Hallo,
Ik heb een free template met flash. Als je de website opent, kun je een flash laten draaien. Dat wil ik graag. De flash bestaat uit een header waarin 3 jpg files staan. Deze heb ik aangepast. Nu start die flash met: "designed by Olwebdesign". Deze tekst wil ik graag verwijderen. Ik zie in de template (via Filezilla) de header met daarin de header.swf en photos.xml.
Weet iemand hoe ik dat kan aanpakken?
  • inef1
  • inef1's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL

Flash wijzigen

01 jul 2012 19:46
Heb je al even gekeken wat je allemaal tegenkomt in die twee bestandjes? Ik heb het gevoel dat je je vraag hier stelt voor je het een en ander geprobeerd te hebben.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

Flash wijzigen

01 jul 2012 20:47 - 01 jul 2012 21:09
@George, even ter verduidelijking: voordat ik deze vraag hier stelde, heb ik, naast google en hier in het forum ook de site van olwebdesign helemaal doorgespit. Bij hun FAQ staat wel hoe je foto's ed moet wijzigen maar niet hoe je die "design by" weg krijg. Ik kan in .xmL. en zie daar die 3 bestandjes staan.

Code:
<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-1"?> <slideshow> <photo image="templates/ol_aspita/header/header/header03.jpg" url="http://www.olwebdesign.com"/> <photo image="templates/ol_aspita/header/header/header02.jpg" url=""/> <photo image="templates/ol_aspita/header/header/header01.jpg" url="http://www.olwebdesign.com"/> </slideshow>
Deze 3 images heb ik reeds gewijzigd in andere images.

Ik heb ook de .swf maar ik weet niet wat ik hiermee kan doen. Ik heb die wel in Flash geopend maar kreeg meteen een foutmelding. Deze onderstaande:

Error opening URL 'file:///MyBook/websitenaam/website/templates/ol_aspita/header/photos.xml'
Error opening URL 'file:///MyBook/websitenaam/website/undefined'

Als ik die .swf open, dan komt er een " veld" met daarop die regel die ik graag weg wil. Maar ook die fout melding. Ter verduidelijking: Ik kan dus niet in die .swf komen. En ik weet ook niet of dat de juiste weg is. Heb nog nooit met Flash gewerkt.

Edit Jelle.D: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • inef1

Flash wijzigen

01 jul 2012 20:53 - 01 jul 2012 21:00
Een maker zet zoiets er vaak niet voor niets in. mag het verwijderd worden? Meestal als het een betaalde extensie / template is wordt dit vaak duidelijk omschreven in de bijgeleverde documentatie. Betreft het een gratis extensie / template en is het op een dergelijk manier weggewerkt dan heeft de maker er vaak een bedoeling mee en dat is dat het voor hem / haar reclame is. Het kan ook zijn dat het een extensie / template betreft waar je tegen betaling van deze extensie /template dit soort reclame kunt (laten) verwijderen.

Edit: Betreft het hier 1 van deze templates ?

Edit2: Misschien heb je hier iets aan.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
  • GeorgeV.
  • GeorgeV.'s berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

Flash wijzigen

01 jul 2012 21:27
Ja, George, die was het. Na heel lang zoeken, dacht ik eindelijk een gratis template te hebben gevonden. Alles reeds aangepast behalve dan die Flash, en daar zit dus die adder...
Ik had daar helemaal straal overheen gelezen.
Ik ga maar weer op zoek.
Dit draadje kan gesloten worden. Met dank!
  • inef1
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.653 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie