Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
iframe in wrapper module
iframe in wrapper module
02 jul 2012 20:26 - 02 jul 2012 20:32
Joomla 2.5.6
[website]
Betreffende pagina: [frameborder]
iframe, wrapper module
Er is op mijn website een pagina waar ik een iframe plaats via de module wrapper. Er is een frameborder zichtbaar die ik wil verwijderen.
Met Firebug inspectie zie ik onderstaand iframe staan.
De frameborder staat op “1”. Als ik die op “0” zet gaat de borderlijn weg.
Maar hoe nu echt te verwijderen.
Er zijn twee mappen waar de wrapper module is te vinden. In map components > com_wrapper en in map modules > mod_wrapper.
Als ik de frameborder default in de wrapper template file op “0” zet en de file via ftp teruggeplaatst veranderd er niets.
Kan iemand mij aangeven waar ik de frameborder kan aanpassen waardoor de hinderlijke lijn verdwijnt.
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen. Oké Jelle zal ik doen.
[website]
Betreffende pagina: [frameborder]
iframe, wrapper module
Er is op mijn website een pagina waar ik een iframe plaats via de module wrapper. Er is een frameborder zichtbaar die ik wil verwijderen.
Met Firebug inspectie zie ik onderstaand iframe staan.
Code:
<iframe id="blockrandom" class="wrapper" width="960" scrolling="no" height="432" frameborder="1" src="http://boulter.com/gps/#52%2057%2041%20%209%201%2051" name="iframe">
Maar hoe nu echt te verwijderen.
Er zijn twee mappen waar de wrapper module is te vinden. In map components > com_wrapper en in map modules > mod_wrapper.
Als ik de frameborder default in de wrapper template file op “0” zet en de file via ftp teruggeplaatst veranderd er niets.
Kan iemand mij aangeven waar ik de frameborder kan aanpassen waardoor de hinderlijke lijn verdwijnt.
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen. Oké Jelle zal ik doen.
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Wildspoor
Rob
=====
- akhtaris
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
iframe in wrapper module
02 jul 2012 21:03
Class wrapper aanmaken in je css en border: display-none; erin zetten.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
iframe in wrapper module
03 jul 2012 15:32
Astrid,
Heb diverse css files uitgeprobeerd. Kreeg het niet werkend.
Het probleem is wel opgelost.
Bij het Menu-itemtype ifram wrapper is een instelling om de frameborder ja/nee te activeren. Omdat de instelling bij “Geavanceerde opties” niet is te lezen (geen vertaling in de tekstballon) kijk je er overheen. Zie bijlage.
Veel dank.
Heb diverse css files uitgeprobeerd. Kreeg het niet werkend.
Het probleem is wel opgelost.
Bij het Menu-itemtype ifram wrapper is een instelling om de frameborder ja/nee te activeren. Omdat de instelling bij “Geavanceerde opties” niet is te lezen (geen vertaling in de tekstballon) kijk je er overheen. Zie bijlage.
Veel dank.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Met vriendelijke groet,
Wildspoor
Rob
=====
Wildspoor
Rob
=====
- akhtaris
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
iframe in wrapper module
03 jul 2012 15:36
Dat is een nieuwe dan. Ik herkende het probleem alleen uit eerdere versies. Maar je hebt dan niet het laatste taalbestand. Bij mij staat gewoon framerand.
Maar fijn dat het opgelost is.
Maar fijn dat het opgelost is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden