Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verkeerde layout verticaal menu in Artisteer
02 jul 2012 22:24
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem, ik zie mijn menu wel maar niet in de layout dat ik ze gemaakt heb in Artisteer. www.eethuiseglantier.be
nu is dit maar een simpele menu en ik had heel de layout aangepast met knoppen enz.
ik heb ook de art-vmenu aangepast bij de suffix in de advanced settings.
het gaat over de verticale menu in artisteer, ik kan in Joomla geen user3 of position1 kiezen, alleen left.
ik hoop dat iemand me kan helpen, want heb er veel werk in gestoken in het maken van de template maar als het eindresultaat er dan niet is in Joomla zoals je ze in artisteer ziet staan dan is dat wel heel spijtig.
ik voeg nog een afbeelding door van de knoppen in Artisteer. en op de website www.eethuiseglantier.be kan je het resultaat zien van Joomla.
alvast bedankt voor jullie hulp.
Ik heb hetzelfde probleem, ik zie mijn menu wel maar niet in de layout dat ik ze gemaakt heb in Artisteer. www.eethuiseglantier.be
nu is dit maar een simpele menu en ik had heel de layout aangepast met knoppen enz.
ik heb ook de art-vmenu aangepast bij de suffix in de advanced settings.
het gaat over de verticale menu in artisteer, ik kan in Joomla geen user3 of position1 kiezen, alleen left.
ik hoop dat iemand me kan helpen, want heb er veel werk in gestoken in het maken van de template maar als het eindresultaat er dan niet is in Joomla zoals je ze in artisteer ziet staan dan is dat wel heel spijtig.
ik voeg nog een afbeelding door van de knoppen in Artisteer. en op de website www.eethuiseglantier.be kan je het resultaat zien van Joomla.
alvast bedankt voor jullie hulp.
- Zipper
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 jul 2012 22:38
Hallo Zipper,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Even een tip als je Artisteer gebruikt die nogal afwijkt van de joomla templates is er ook een forum van Artisteer.
Kijk daar ook even tot er misschien een antwoord hier komt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Even een tip als je Artisteer gebruikt die nogal afwijkt van de joomla templates is er ook een forum van Artisteer.
Kijk daar ook even tot er misschien een antwoord hier komt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
02 jul 2012 22:42
Hebben jullie dit draadje bekeken?
forum.joomlanl.nl/forum/67-2-5-x-templat...s-het-template#32387
forum.joomlanl.nl/forum/67-2-5-x-templat...s-het-template#32387
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 jul 2012 23:15
Ja heb deze ook bekeken en ook geprobeerd maar ik blijf met de simpele layout op de website
www.eethuiseglantier.be
ik heb de template nog eens ge-exporteerd met de juiste instellingen op positions1, position2,... gezeten ook een tip van ergens gelezen om de CSS-opties op art-eglantier gezet.
dan de import gedaan, de positie op position7 gezet en de advanced settings heb ik dan
art-eglantiervmenu gezet. maar dit helpt dus ook niet.
ik ben ten einde raad... hopelijk kan iemand mij nog helpen.
Alvast bedankt,
www.eethuiseglantier.be
ik heb de template nog eens ge-exporteerd met de juiste instellingen op positions1, position2,... gezeten ook een tip van ergens gelezen om de CSS-opties op art-eglantier gezet.
dan de import gedaan, de positie op position7 gezet en de advanced settings heb ik dan
art-eglantiervmenu gezet. maar dit helpt dus ook niet.
ik ben ten einde raad... hopelijk kan iemand mij nog helpen.
Alvast bedankt,
- Zipper
- Nieuw op Joomla!NL
03 jul 2012 13:34Dan zou ik toch bovenstaande tip eens uitvoeren!Even een tip als je Artisteer gebruikt die nogal afwijkt van de joomla templates is er ook een forum van Artisteer.
Daar zitten de echte deskundigen met oog op Artisteer.
Als ik ten einde raad was had ik dus direct die tip even opgevolgd.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
03 jul 2012 13:38
Dat van het toevoegen van je templatenaam heb ik nog nooit gehoord, wel het vervangen van art door een eigen voorvoegsel.
Je hebt iig geen module class suffix toegevoegd. Als ik dat doe dan krijg ik iig wel de achtergrond images.
Je hebt iig geen module class suffix toegevoegd. Als ik dat doe dan krijg ik iig wel de achtergrond images.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
03 jul 2012 13:50
Hey Astrid,
waar heb jij die aanpassingen uitgevoerd?
Ik nl. nog een beginner in dit alles...
alvast bedankt,
waar heb jij die aanpassingen uitgevoerd?
Ik nl. nog een beginner in dit alles...
alvast bedankt,
- Zipper
- Nieuw op Joomla!NL
03 jul 2012 13:55
Ik voer geen aanpassingen uit, ik controleer alleen met Firebug of dat wat jij zegt klopt. En dat klopt dus niet omdat ik kan zien dat je geen suffix hebt ingevoerd.
Er zit iets structureel fout in je template en ik heb geen verstand van Artisteer, dus leg je vraag even neer bij het Artisteer forum zoals Jelle al twee keer heeft aangegeven.
Er zit iets structureel fout in je template en ik heb geen verstand van Artisteer, dus leg je vraag even neer bij het Artisteer forum zoals Jelle al twee keer heeft aangegeven.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.670 seconden