Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
ja purity ii aaa usertools toevoegen
03 jul 2012 13:31
Hallo Allemaal,
ik ben nieuw op dit forum en redelijk nieuw met joomla 2.5. Ik heb ja purity ii geinstalleerd. Ik kan nergens vinden hoe ik de usertools (de 3 aaatjes om de grote te wijzigen) kan toevoegen. Ik heb ergens gelezen dat dit in de header.php moest maar die bestaat bij mij niet. Graag een oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt.
ik ben nieuw op dit forum en redelijk nieuw met joomla 2.5. Ik heb ja purity ii geinstalleerd. Ik kan nergens vinden hoe ik de usertools (de 3 aaatjes om de grote te wijzigen) kan toevoegen. Ik heb ergens gelezen dat dit in de header.php moest maar die bestaat bij mij niet. Graag een oplossing voor dit probleem.
Alvast bedankt.
- msgvalk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
03 jul 2012 13:35
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Klopt. Dit wordt niet via een module in een modulepositie geregeld. Ik ga er van uit dat je dit in kunt stellen binnen de parameters (instellingen) van je template. Extensies - templatebeheer.
Klopt. Dit wordt niet via een module in een modulepositie geregeld. Ik ga er van uit dat je dit in kunt stellen binnen de parameters (instellingen) van je template. Extensies - templatebeheer.
Groetjes , George
www.itsynergy.nl - KvK 54485886 te Rotterdam
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
04 jul 2012 02:16
Bedankt voor je antwoord. Dat dacht ik ook. Maar ik kan dit hier nergens vinden. Ik heb wel ergens gelezen dat er een stuk code voor is omdat in te stellen. Maar moet je dan zelf een header.php maken? Zo ja, welke codes dien je er dan vooraf dan al in te zetten?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
- msgvalk
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 jul 2012 10:44
De kortste klap is deze vraag neer te leggen bij de makers van deze template.
Groetjes , George
- GeorgeV.
- Joomla!NL vriend(in)
04 jul 2012 10:53Klopt. Dit wordt niet via een module in een modulepositie geregeld. Ik ga er van uit dat je dit in kunt stellen binnen de parameters (instellingen) van je template. Extensies - templatebeheer.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.665 seconden