Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Slider-link
Slider-link
13 jul 2012 17:56
Beste,
Op mijn testsite bouw ik een site voor en vriend. De gebruikte template is Malita-FJT waarin een slider is geplaatst. Als ik op een foto van de slider klik, springt de pagina terug naar mijn eigen home site.
Ik kan met Firebug er niet achter komen, waar deze link wordt geactiveerd, maar het zou niet zo moeten zijn.
www.gjaltweb.nl/caravan/
Op mijn testsite bouw ik een site voor en vriend. De gebruikte template is Malita-FJT waarin een slider is geplaatst. Als ik op een foto van de slider klik, springt de pagina terug naar mijn eigen home site.
Ik kan met Firebug er niet achter komen, waar deze link wordt geactiveerd, maar het zou niet zo moeten zijn.
www.gjaltweb.nl/caravan/
- sysman
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Slider-link
13 jul 2012 18:24
Hallo Sysman,
Heb je al bij de modules gekeken, misschien staat deze daar wel bij.
En kun je daar de url-link instellen.
groetjes Martha
Heb je al bij de modules gekeken, misschien staat deze daar wel bij.
En kun je daar de url-link instellen.
groetjes Martha
Groetjes Martha
Joomla 3.9.3
Joomla 3.9.3
- MaPo
Slider-link
13 jul 2012 18:26
Vermoed eerder dat er ergens iets niet klopt met SEO/.htaccess. Conflict tussen .htaccess op de hoofdsite en die van de subsite? Kan het niet echt definieren, maar vermoed dat je het in die richting moet zoeken.
Zet van je subsite de SEO eens uit en hernoem je .htaccess naar htaccess.txt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Slider-link
13 jul 2012 19:12heb idd van subsite SEO uitgezet en .htaccess vernoemd, maar dat maakt niets uit helaas.Astrid schreef : Vermoed eerder dat er ergens iets niet klopt met SEO/.htaccess. Conflict tussen .htaccess op de hoofdsite en die van de subsite? Kan het niet echt definieren, maar vermoed dat je het in die richting moet zoeken.
- sysman
Slider-link
14 jul 2012 12:32
Beetje vreemde constructie. Hij gaat wel werken als je hem in een hoofdmap zet. Maar om hem hier werkend te krijgen moet je bij url bij de template parameters /caravan invullen. En dan dus weer weghalen als je hem als hoofdmap zet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Slider-link
14 jul 2012 19:44Dit gaat mij even boven mijn pet. Waar vind ik de template parameters?Astrid schreef : Beetje vreemde constructie. Hij gaat wel werken als je hem in een hoofdmap zet. Maar om hem hier werkend te krijgen moet je bij url bij de template parameters /caravan invullen. En dan dus weer weghalen als je hem als hoofdmap zet.
Heb ook een mailtje gestuurd naar de ontwerpers van het template, maar nog geen antwoord ontvangen.
- sysman
Slider-link
14 jul 2012 21:45
Hallo,
Bij templatebeheer ( stijlen ) je template kiezen :Stijl bewerken.
En aan de rechterkant zie je het.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Slider-link
15 jul 2012 14:11Jelle.D schreef : Hallo,
Ach ja natuurlijk. Ik zocht het in php files. Nu begrijp ik ook het antwoord van Astrid en bedankt hiervoor Astrid. Heb bij url's dus het juiste pad ingevuld en het werkt. Jelle jij ook bedankt.
Dit topic kan nu worden gesloten.
- sysman
Slider-link
15 jul 2012 14:13
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden