Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
artisteer en, firefox en Internet
18 jul 2012 20:43
Voor mijn website die ik in Firefox heb opgezet heb ik een template gebakken in artisteer (allemaal laatste versie. IN Internet Explorer schuift het hele zaakje naar links en wordt dus de pagina niet meer gecentreerd.
Kan iemand mij een handje helpen
Kan iemand mij een handje helpen
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
18 jul 2012 20:46
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zonder link wordt het raden maar ik doe een poging, heb je misschien via Microsoft Word je artikelen in de editor van joomla geplakt?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zonder link wordt het raden maar ik doe een poging, heb je misschien via Microsoft Word je artikelen in de editor van joomla geplakt?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
18 jul 2012 21:01 - 18 jul 2012 21:07
Heer Supermoderator,
Gelijk heb je. De link is xxxx en daarenboven wil ik nog wel eens wat wordtekst knippen en als tekst inplakken in de JCE editor. Is zoiets slecht voor de volksgezondheid dan?
groet
Johgan van de Walle
EDIT: Ik heb je link verwijderd!!
Gelijk heb je. De link is xxxx en daarenboven wil ik nog wel eens wat wordtekst knippen en als tekst inplakken in de JCE editor. Is zoiets slecht voor de volksgezondheid dan?
groet
Johgan van de Walle
EDIT: Ik heb je link verwijderd!!
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Joomla!NL ontdekker
18 jul 2012 21:05
Oké,
Microsoft Word daar is IE allergisch voor.( neemt niet gewenste code mee ) Open je artikelen, knip de tekst eruit, plak hem in kladblok of notepad++ en zet hem dan weer terug in je editor.
Microsoft Word daar is IE allergisch voor.( neemt niet gewenste code mee ) Open je artikelen, knip de tekst eruit, plak hem in kladblok of notepad++ en zet hem dan weer terug in je editor.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
18 jul 2012 21:09 - 18 jul 2012 21:10
Maar er is meer aan de hand!! En je link verwijderd.
Voor de veiligheid van onze leden, mijn virus programma begint te miepen.
En Firefox geeft deze melding.
En dit lijkt mij niet gezond.
Voor de veiligheid van onze leden, mijn virus programma begint te miepen.
En Firefox geeft deze melding.
En dit lijkt mij niet gezond.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
18 jul 2012 21:17
De link is niet verwijderd. Het gaat hier om een vals positieve mededeling van Google. Overigens kan ik me voorstellen dat je niet verder durft te gaan. Meer sitehouders hebben hier last van heb ik gemerkt.
Ik kan zelf niet ontdekken waar de fout ooit zat of nog zit. Inmiddels heb ik hem twee door de wasstraat gehaald. De eerste ging er van alles inderdaad mis de tweede keer leek de site schoon. en toen ja hoor kwam er weer gedonder van. Mijn AVG beroepsversie geeft nooit alarm althans. Ik snap daar dus niet veel van Weet je er wat op. Ik krijg hiervan wel een beetje de zenuwen. Dat snap je
met vriendelijke groet
Johan van de Walle
Ik kan zelf niet ontdekken waar de fout ooit zat of nog zit. Inmiddels heb ik hem twee door de wasstraat gehaald. De eerste ging er van alles inderdaad mis de tweede keer leek de site schoon. en toen ja hoor kwam er weer gedonder van. Mijn AVG beroepsversie geeft nooit alarm althans. Ik snap daar dus niet veel van Weet je er wat op. Ik krijg hiervan wel een beetje de zenuwen. Dat snap je
met vriendelijke groet
Johan van de Walle
Johan van de Walle
- jvdwalle
- Joomla!NL ontdekker
18 jul 2012 21:24 - 18 jul 2012 21:27
Wat ik bedoel is dat ik je link uit deze topic heb verwijderd.
En op dit moment is je pagina ook niet te bereiken wel de administrator.
Ook mijn antivirus programma ( avast ) hield de site tegen.
En wij kunnen het niet beoordelen of het een valse positieve is.
Neem eens contact op met je host misschien dat die meer kan ontdekken in de log files.
Mocht je gehackt zijn even het volgende.
1. Zorg ervoor dat je PC helemaal schoon is, deze is namelijk in veel gevallen de bron van de besmetting.
2. Zet een schone backup terug als je die nog hebt. Zo niet vervang alle geïnfecteerde bestanden. Kun je zien aan datum en tijdstip wijziging.
3. Upgrade Joomla en alle extensies naar de laatste versie.
4. Controleer de map (755) en bestand (644) rechten.
5. Wijzig alle wachtwoorden (Joomla/FTP/mySQL)
6. Maak een nieuwe backup
En op dit moment is je pagina ook niet te bereiken wel de administrator.
Ook mijn antivirus programma ( avast ) hield de site tegen.
En wij kunnen het niet beoordelen of het een valse positieve is.
Neem eens contact op met je host misschien dat die meer kan ontdekken in de log files.
Mocht je gehackt zijn even het volgende.
1. Zorg ervoor dat je PC helemaal schoon is, deze is namelijk in veel gevallen de bron van de besmetting.
2. Zet een schone backup terug als je die nog hebt. Zo niet vervang alle geïnfecteerde bestanden. Kun je zien aan datum en tijdstip wijziging.
3. Upgrade Joomla en alle extensies naar de laatste versie.
4. Controleer de map (755) en bestand (644) rechten.
5. Wijzig alle wachtwoorden (Joomla/FTP/mySQL)
6. Maak een nieuwe backup
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.643 seconden