Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template voor joomla 1.5 omzetten naar 2.5?
10 aug 2012 12:27
Ik gebruik op mijn website al een hele poos het zelfde template namelijk Autumn colors van Themza en was zeer tevreden. Nu heb ik mijn joomla installatie geupdate naar de laatste versie en krijg ik alleen een wit scherm met dit template.
Ik neem aan dat dit template nu echt te oud is geworden voor de 2.5 installatie en vroeg mij af of ik mijn template zelf zou kunnen omzetten naar een 2.5 verzie. Helaas geeft Themza niet thuis op de vraag of zij dit kunnen doen dus ben ik genoodzaakt dit zelf te doen OF een nieuw template te kiezen, maar liever behoud ik mijn oude template gezien ik dit op alles gebruik (briefpapier, visitekaartjes etc)
Mocht dit te doen zijn, hoe moet ik dit doen?
Groetjes Desiré
Ik neem aan dat dit template nu echt te oud is geworden voor de 2.5 installatie en vroeg mij af of ik mijn template zelf zou kunnen omzetten naar een 2.5 verzie. Helaas geeft Themza niet thuis op de vraag of zij dit kunnen doen dus ben ik genoodzaakt dit zelf te doen OF een nieuw template te kiezen, maar liever behoud ik mijn oude template gezien ik dit op alles gebruik (briefpapier, visitekaartjes etc)
Mocht dit te doen zijn, hoe moet ik dit doen?
Groetjes Desiré
- zyra
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
10 aug 2012 12:33- Otto
- Bezoeker
10 aug 2012 17:15
Heel erg bedankt Otto,
Is dit toevallig ook ergens in eht nederlands te vinden? Mijn engels is echt tien keer niks en ben bang dat ik fouten maak.
Hoelang ben je bezig om dit om te zetten? een paar dagen?
Groetjes Desiré
Is dit toevallig ook ergens in eht nederlands te vinden? Mijn engels is echt tien keer niks en ben bang dat ik fouten maak.
Hoelang ben je bezig om dit om te zetten? een paar dagen?
Groetjes Desiré
- zyra
10 aug 2012 17:38
Of zoek eens op internet of het template misschien al is omgezet.
Bijvoorbeeld deze ?
Bijvoorbeeld deze ?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
10 aug 2012 18:35
Hallo Wouter,
Heel erg bedankt, ik heb inderdaad gezocht naar een ander template, maar ikw il het liefst mijn eigen template behouden gezien er maar weinig templates zijn met blaadjes en paddestoelen en oranje erin verwent.
Mocht iemand een nederlandstalige handleiding hebben van het omzetten van het template of misschien willen helpen hoor ik dat natuurlijk erg graag!
Groetjes Desiré
Heel erg bedankt, ik heb inderdaad gezocht naar een ander template, maar ikw il het liefst mijn eigen template behouden gezien er maar weinig templates zijn met blaadjes en paddestoelen en oranje erin verwent.
Mocht iemand een nederlandstalige handleiding hebben van het omzetten van het template of misschien willen helpen hoor ik dat natuurlijk erg graag!
Groetjes Desiré
- zyra
10 aug 2012 19:15
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden