Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
CSS probleem in explorer 8
11 aug 2012 18:45
Hallo!
Ik krijg melding dat mijn site in explorer 8 zonder witte achtergrond wordt weergegeven. Dat is vervelend, wat de letters zijn grijs en de oorspronkelijke template is blauw. Resultaat: tekst niet leesbaar.
Probeer ik thuis explorer 8, dan zie ik wel alles netjes.
Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken? Broncode/CSS is niet mijn specialiteit...
www.uitri4.be
Ik krijg melding dat mijn site in explorer 8 zonder witte achtergrond wordt weergegeven. Dat is vervelend, wat de letters zijn grijs en de oorspronkelijke template is blauw. Resultaat: tekst niet leesbaar.
Probeer ik thuis explorer 8, dan zie ik wel alles netjes.
Iemand een idee waar ik kan beginnen zoeken? Broncode/CSS is niet mijn specialiteit...
www.uitri4.be
- Wezembeek
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
11 aug 2012 21:00
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je link werkt op dit moment niet.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Je link werkt op dit moment niet.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
- Wezembeek
- Nieuw op Joomla!NL
12 aug 2012 00:16
Oké,
Sorry ik kan het probleem niet reproduceren in IE8.
Sorry ik kan het probleem niet reproduceren in IE8.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 aug 2012 11:54
Je hebt verkeerde informatie gekregen. Probleem doet zich voor in IE7. Nu is dit een zwaar verouderde versie en gaat er daar wel meer mis met je template.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
12 aug 2012 12:11
Als aanvulling zou ik dan zeggen ook op Astrid haar antwoord dat IE7 ook niet meer ondersteund wordt door Microsoft en een onveilige browser is.
Ik zou de desbetreffende melder vragen de browser te updaten naar de laatste versie of in ieder geval naar IE8 en als webbeheerder mij er niet druk om maken om de site nog geschikt te maken voor een verouderde browser.
Ik zou de desbetreffende melder vragen de browser te updaten naar de laatste versie of in ieder geval naar IE8 en als webbeheerder mij er niet druk om maken om de site nog geschikt te maken voor een verouderde browser.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
12 aug 2012 21:48
Dank je voor die info! Ik had nl ook geen probleem in IE8.
Punt is wel, dat ik die reactie vooral krijg uit overheidshoek (drie keer nu al), en die lui werken nog wel even met IE7 want die upgrades zijn eenvoudigweg niet begroot
Is dit een probleem dat ik makkelijk kan verhelpen of - gezien er blijkbaar wel meer misgaat - is dat onbegonnen werk?
Punt is wel, dat ik die reactie vooral krijg uit overheidshoek (drie keer nu al), en die lui werken nog wel even met IE7 want die upgrades zijn eenvoudigweg niet begroot
Is dit een probleem dat ik makkelijk kan verhelpen of - gezien er blijkbaar wel meer misgaat - is dat onbegonnen werk?
- Wezembeek
- Nieuw op Joomla!NL
12 aug 2012 21:54Zoals Astrid al vertelde lijkt het veel werk te zijn.Nu is dit een zwaar verouderde versie en gaat er daar wel meer mis met je template.
Tja de overheid.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.789 seconden