Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Logo tekst veranderen
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 12:34
Hoi,
ik gebruik de website www.parochieassen.nl als basis voor een toekomstige nieuwe site. Nu wil ik lokaal de nieuwe naam als logo plaatsen. Ik heb al overal gezocht maar kan de plek, waar ik het moet veranderen, niet vinden. Ik werk op beide sites met de template Freshock-FJT.
Heeft iemand een suggestie?
Groeten,
Jan.
ik gebruik de website www.parochieassen.nl als basis voor een toekomstige nieuwe site. Nu wil ik lokaal de nieuwe naam als logo plaatsen. Ik heb al overal gezocht maar kan de plek, waar ik het moet veranderen, niet vinden. Ik werk op beide sites met de template Freshock-FJT.
Heeft iemand een suggestie?
Groeten,
Jan.
- wesselsjan
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 12:51
Op dezelfde plaats als waar nu je logo staat (als ik je vraag goed begrijp):
/templates/freshock-fjt/images/logo.png
/templates/freshock-fjt/images/logo.png
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 13:30
Astrid,
dat was ook mijn idee, maar in dit geval klopt het niet. Ik heb het logo als .png-plaatje uitgeschakeld en daarvoor de tekstversie op die plaats gebruikt. Alleen weet ik niet meer in welk bestand dat is gebeurd (is al een aardig tijdje geleden). Ik heb de .css-bestanden al gecontroleerd, maar daar komt de huidige tekst niet voor.
Bij andere templates kun je soms een html-bestand aanpassen, maar die komt in deze template niet voor (wel een directory met die naam, maar ook daar kon ik niks vinden dat me op weg kon helpen). Het instellingendeel van deze template kent geen mogelijkheid om de logotekst te wijzigen, wat bij andere templates soms het geval is.
Groet,
Jan.
dat was ook mijn idee, maar in dit geval klopt het niet. Ik heb het logo als .png-plaatje uitgeschakeld en daarvoor de tekstversie op die plaats gebruikt. Alleen weet ik niet meer in welk bestand dat is gebeurd (is al een aardig tijdje geleden). Ik heb de .css-bestanden al gecontroleerd, maar daar komt de huidige tekst niet voor.
Bij andere templates kun je soms een html-bestand aanpassen, maar die komt in deze template niet voor (wel een directory met die naam, maar ook daar kon ik niks vinden dat me op weg kon helpen). Het instellingendeel van deze template kent geen mogelijkheid om de logotekst te wijzigen, wat bij andere templates soms het geval is.
Groet,
Jan.
- wesselsjan
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 13:33
Bij templateparameters slogantekst.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 13:43 - 13 aug 2012 13:45Helaas, dat is het niet. Ik heb die tekst even aangepast op de productiesite en zie daar het resultaat. De slogantekst is iets anders dan de logotekst.Astrid schreef : Bij templateparameters slogantekst.
Jan
- wesselsjan
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 15:38
Enige dat ik dan nog kan verzinnen is dat je het destijds rechtstreeks in de index.php van de template hebt gezet.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 16:01Dat is het ook niet; ik had daar al gekeken. In elk geval bedankt voor het meedenken.Astrid schreef : Enige dat ik dan nog kan verzinnen is dat je het destijds rechtstreeks in de index.php van de template hebt gezet.
Ik laat de vraag nog even open staan; misschien is er nog iemand die hiermee ervaring heeft. Of iemand met een idee. En ik blijf nog maar even zoeken.
- wesselsjan
Logo tekst veranderen
13 aug 2012 22:08
Het is het plaatje
www.parochieassen.nl/templates/freshock-fjt/images/logo.png
Dat is de witte tekst.
Dat is de witte tekst.
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Logo tekst veranderen
14 aug 2012 10:04Anne M schreef : Het is het plaatje www.parochieassen.nl/templates/freshock-fjt/images/logo.png
Dat is de witte tekst.
Anne,
het is inderdaad het plaatje. Ik meende dat ik dat had uitgeschakeld, maar ik heb de tekst in het plaatje geplaatst.
@Astrid: je had toch gelijk in jouw eerste antwoord. Ik had even verder moeten kijken...
Bedankt allebei en het draadje kan worden afgesloten.
- wesselsjan
Tijd voor maken pagina: 0.778 seconden