Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Allround template (kleuren niet hetzelfde?)

Allround template (kleuren niet hetzelfde?)

14 aug 2012 17:27 - 14 aug 2012 17:30
Van Astrid kreeg ik de link naar dit template en hij lijkt inderdaad erg op wat ik zou willen.

Ik gebruikte altijd dit template en wil eigenlijk ongeveer het zelfde houden qua kleuren en de header.

Nu heb ik dus via paint shop pro de kleuren van het themza template opgezocht en geplakt in het allround template, maar zoals te zien is op mijn website zijn de kleuren niet het zelfde (oranje kleur van header, menu's en footer) ondanks dat ik precies dezelfdek leur codes heb ingevuld in het allround template.

Iemand enig idee hoe ik dit netjes krijg? de kleuren komen ook al niet zo overeen als het themza template :(

Is het ook mogelijk om in het allround template de kleuren te laten verlopen zoals dit bij het themza template ook is?
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Allround template (kleuren niet hetzelfde?)

14 aug 2012 20:11
Tip: Installeer Firefox en met de plugin Firebug op je PC. Daarmee kun jij je volledige CSS ontleden en testen.
Hiermee kun je de aanpassingen sneller en eenvoudiger doen.
  • Otto
  • Otto's Profielfoto
  • Bezoeker
  • Bezoeker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.650 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie