Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Vaste indeling voor een artikel
16 aug 2012 13:36
Hallo,
Ben een beginner in Joomla en probeer een nieuwe site te maken voor onze voetbalclub,misschien is de oplossing simpel maar ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken.
De bedoeling is om voor iemand die in kan loggen om een nieuw artikel te maken, dat die een vaste pagina indeling krijgt te zien waar hij/zij de info/foto in kan vullen, dit om zo een uniforme site te krijgen waar niet iedereen een andere layout voor een bladzijde gebruikt.
Zie www.asc62.nl/team.php?team=3 (dit is de oude site) dit is een pagina om een team voor te stellen en al de nieuwe in te voeren pagina's moeten er dus zo uitzien.
Gr. Jan.
Ben een beginner in Joomla en probeer een nieuwe site te maken voor onze voetbalclub,misschien is de oplossing simpel maar ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken.
De bedoeling is om voor iemand die in kan loggen om een nieuw artikel te maken, dat die een vaste pagina indeling krijgt te zien waar hij/zij de info/foto in kan vullen, dit om zo een uniforme site te krijgen waar niet iedereen een andere layout voor een bladzijde gebruikt.
Zie www.asc62.nl/team.php?team=3 (dit is de oude site) dit is een pagina om een team voor te stellen en al de nieuwe in te voeren pagina's moeten er dus zo uitzien.
Gr. Jan.
- Kasper
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
16 aug 2012 13:42
Hallo Jan,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het eenvoudigste is dan denk ik om gebruik te maken van de content templater van NoNumber.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het eenvoudigste is dan denk ik om gebruik te maken van de content templater van NoNumber.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
17 aug 2012 10:15
Bedankt, dit lijkt er wel op, ik ga deze zeker proberen, weet nu ook in welke hoek je ongeveer moet zoeken op een internet vol met extensies voor Joomla.
Gr. Jan.
Gr. Jan.
- Kasper
- Joomla!NL ontdekker
17 aug 2012 11:42
Laat je nog even weten of dit de oplossing was?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
17 aug 2012 11:46
Probeer hem te install. maar krijg de volgende melding
Deze extensie is niet compatibel met PHP 5.2.4. PHP 5.3 of hoger is nodig om deze extensie te installeren en gebruiken.
Wat nu?
Deze extensie is niet compatibel met PHP 5.2.4. PHP 5.3 of hoger is nodig om deze extensie te installeren en gebruiken.
Wat nu?
- Kasper
- Joomla!NL ontdekker
17 aug 2012 11:53
Informeer eens bij je hoster of je ook op PHP 5.3 kunt draaien. Bij sommige hosters kan je dat instellen via Direct Admin of .htaccess.
Ik heb je even een oudere versie gemaild, misschien dat die niet protesteert
Ik heb je even een oudere versie gemaild, misschien dat die niet protesteert
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
17 aug 2012 12:45
Nee doet ook niet, zal morgen ff kijken bij de hoster, moet nu naar mijn werk, bedankt zover.
Gr. Jan.
Gr. Jan.
- Kasper
- Joomla!NL ontdekker
19 aug 2012 16:15
Heb het bestand htaccess aangemaakt en in de juiste map geplaatst maar het werkt nog niet, ik denk dat het er mee te maken heeft dat het een subdomein is en in die map kan ik dit bestand niet plaatsen, over een week zet ik deze site live bij een andere hoster, moet het dan nog maar eens proberen, in ieder geval bedankt tot zover.
Oja, die oudere versie werkt ook niet
Gr. Jan.
Oja, die oudere versie werkt ook niet
Gr. Jan.
- Kasper
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.737 seconden