Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
voorpagina
voorpagina
18 aug 2012 14:18
Hoe kan ik nog meer artikelen plaatsen op mijn voorpagina?
Ik gebruik een standaard template
Als ik nu een artikel aanmaak en wil plaatsen komt deze in de plaats van de huidige voorpagina,
wat niet de bedoeling is.
www.incassoconsult.nl
2.5.6
Groet André
Ik gebruik een standaard template
Als ik nu een artikel aanmaak en wil plaatsen komt deze in de plaats van de huidige voorpagina,
wat niet de bedoeling is.
www.incassoconsult.nl
2.5.6
Groet André
- abmsmit
- Heeft onderwerp gestart
- Verbannen
-
voorpagina
18 aug 2012 16:39
André,
Elk artikel dat je aanmaakt en waarbij je aan de linker kant "Speciaal" op 'Ja' zet wordt op de Voorpagina getoond.
Alle voorpagina-artikelen vind je bij elkaar onder Artikelbeheer / Speciale artikelen.
Wanneer je het weer p[ 'Nee' zet, verdwijnt het artikel weer van de voorpagina.
Is dit wat je bedoelt?
Elk artikel dat je aanmaakt en waarbij je aan de linker kant "Speciaal" op 'Ja' zet wordt op de Voorpagina getoond.
Alle voorpagina-artikelen vind je bij elkaar onder Artikelbeheer / Speciale artikelen.
Wanneer je het weer p[ 'Nee' zet, verdwijnt het artikel weer van de voorpagina.
Is dit wat je bedoelt?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
voorpagina
18 aug 2012 19:39
WoodyF4u
Mijn bedoeling is om onder de kolommen verder te gaan met informatie geven.
Als ik een nieuw artikel aanmaak en geeft speciaal aan met "ja" verwacht ik dan dat artikel verschijnt onder één van de artikelen die in de kolommen staat.
Dat gebeurt dus niet want het resultaat is dat mijn nieuwe artikel "solo" op de voorpagina verschijnt en mijn vorige voorpagina verdwenen is.
Ook ben ik bezig geweest in Artikelbeheer en de volgorde gezwijzigd maar daan gaat mijn nieuwe artikel naar pagina 2 en niet naar een van de kolommen op pagina 1.
Mijn bedoeling is om onder de kolommen verder te gaan met informatie geven.
Als ik een nieuw artikel aanmaak en geeft speciaal aan met "ja" verwacht ik dan dat artikel verschijnt onder één van de artikelen die in de kolommen staat.
Dat gebeurt dus niet want het resultaat is dat mijn nieuwe artikel "solo" op de voorpagina verschijnt en mijn vorige voorpagina verdwenen is.
Ook ben ik bezig geweest in Artikelbeheer en de volgorde gezwijzigd maar daan gaat mijn nieuwe artikel naar pagina 2 en niet naar een van de kolommen op pagina 1.
- abmsmit
- Heeft onderwerp gestart
- Verbannen
-
voorpagina
18 aug 2012 20:26
Hallo,
Als ik het begrijp, heb je misschien je artikel op de hoofdpagina als in onderstaande bijlage? ( Menu items )
Zo ja maak er eens een Categorieblog van.
Als ik het begrijp, heb je misschien je artikel op de hoofdpagina als in onderstaande bijlage? ( Menu items )
Zo ja maak er eens een Categorieblog van.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.690 seconden