Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
titel gegevens weglaten
titel gegevens weglaten
19 aug 2012 22:57
goedeavond,
ik heb een vraagje zoals je op de printscreen ziet zou ik graag het titel van gegevens volledig weg hebben ik heb dit dus gevonden via firebug maar ik kan nooit vinden waar ik dit kan verwijderen. kan iemand mij dit uitleggen aub. al vast bedankt
ik heb een vraagje zoals je op de printscreen ziet zou ik graag het titel van gegevens volledig weg hebben ik heb dit dus gevonden via firebug maar ik kan nooit vinden waar ik dit kan verwijderen. kan iemand mij dit uitleggen aub. al vast bedankt
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- dientje
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
titel gegevens weglaten
20 aug 2012 10:46
Je afbeelding is zeer onduidelijk. Maar ik vermoed dat je de article-info weg wilt hebben. Dit kan je doen bij de parameters van je menu-item, bij de algemene artikelopties en/of bij de opties van het artikel zelf.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
titel gegevens weglaten
22 aug 2012 17:57
het gaat enkel over het titeltje gegevens dat weg moet. ik heb het titeltje op die afbeelding gemarkeerd. dus gepubliceerd op, de hits en geplaatst door dat mag blijven staan enkel gegevens moet weg eigenlijk. je kan het bekijken op de site zelf
www.united-lightworkers.be/
. al vast bedankt voor de reactie. met vriendelijke groet, Dientje
- dientje
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
titel gegevens weglaten
22 aug 2012 17:59
Handigste is dan om even deze regel aan je template.css toe te voegen:
Code:
.article-info-term {
display: none;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.838 seconden