Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Joomla homepage verwijderd?
22 aug 2012 17:24 - 22 aug 2012 19:03
Beste allemaal,
ik heb perongeluk mijn Joomla homepagina verwijderd en ik had nog geen andere pagina's
hoe kan ik een nieuwe standaard pagina aanmaken? ik wil niet dat hij naar een artikel linkt ofo.
Bij voorbaat dank
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat HELP niets toevoegt!.
ik heb perongeluk mijn Joomla homepagina verwijderd en ik had nog geen andere pagina's
hoe kan ik een nieuwe standaard pagina aanmaken? ik wil niet dat hij naar een artikel linkt ofo.
Bij voorbaat dank
Edit Astrid: Ik heb de titel van je topic aangepast omdat HELP niets toevoegt!.
- mayren
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2012 17:42
Wat heb je precies gedaan?
Hij zal ergens heen moeten verwijzen. Wat wil je dan?ik wil niet dat hij naar een artikel linkt ofo.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
22 aug 2012 18:32
Wanneer je joomla clean installeert krijg je een mooie clean homepage zonder voorbeelddata. Deze home pagina heb ik perongeluk verwijderd. Hoe maak ik een nieuwe aan?
- mayren
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2012 18:45
Nieuw menu-item aanmaken en dat als standaard instellen. Maar je zult wel iets moeten kiezen. Ik weet zo even niet hoe dat bij een installatie zonder voorbeelddata ingesteld staat, maar weet wel dat je een foutmelding krijgt als je niets kiest.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
22 aug 2012 18:47
Ik moet idd iets kiezen en ik vroeg mij eigenlijk af hoe ik dit correct in kan stellen. Of heeft u misschien een ander alternatief
- mayren
- Joomla!NL ontdekker
22 aug 2012 19:05
Maar net wat je wilt. Maak een artikel en link naar dat artikel, maak een aantal artikelen en stel ze in als speciaal en kies voor voorpagina weergave, maak een aantal artikelen die je toewijst aan een bepaalde categorie en kies voor menu-item categorie blogweergave.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.831 seconden