Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

probleem met hoogte en uitlijning

29 aug 2012 14:39
Beste,

In een vorige vraag ben ik goed geholpen met het opstellen van een tabel. Nu kom ik voor het volgende probleem: ik heb in de editor een tabel uitgewerkt. Wanneer ik mijn website bekijk komt dit toch niet overeen. In bijlage kunt u het beeld van in mijn editor zien. de url vindt u hieronder.

vb. -de rechterkant staat lager
- Tabel links onder en rechts boven: de tekst staat daar niet tot bovenaan. Ik heb nochtand 'TOP' ingesteld bij de opties vertical allignment.

Hartelijk dank.

url: www.naturatherapie.be
  • hofmans
  • hofmans's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

29 aug 2012 20:17
Voor Pijnklachten:
Je hebt wel in de tabelcel een nieuwe tabel met een tabelcel geplaatst. in de tweede tabel heb je een andere style meegegeven dan de tabel eromheen
en de tabelcel in de tabel in de tabelcel heeft ook een andere style meegekregen.... :woohoo:

Als je er niet uitkomt dan geef dan in plaats van de percentages vaste pixel mee dan wordt het je wel duidelijker

misschien...
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

30 aug 2012 11:43
OK bedankt, ik heb mijn kaders (lees: kleine tabellen in grote tabel) op de juiste plaats gekregen door te werken met pixels.

het enige probleem dat blijft is dat mijn tekst niet bovenaan komt in de cellen. Alles Staat nochtans overal als TOP ingesteld bij vertical allignment.

+

in mijn grote tabel staat horizontale allignment "center" ingesteld maar alles blijft links op de website staan.

Vriendelijke groeten.
  • hofmans
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

30 aug 2012 12:02 - 30 aug 2012 12:02
vertical-align wordt overruled door regel 2 in slider.css, maar ik kan zo niet zien of het verder invloed op je site heeft als je het aanpast. Verder vraag ik me af waarom je een menu-item type blog hebt gekozen i.p.v. gewoon artikel.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

30 aug 2012 15:06
Ik weet niet ik gebruik altijd categoryblog. heeft da nadelen tov gewoon artikel?
  • hofmans
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

30 aug 2012 15:38
Lijkt me handig dat je de mogelijkheden van Joomla daarvoor gebruikt waar ze voor bedoeld zijn. En als je maar 1 artikel wilt tonen dat je dan ook de optie Artikel gebruikt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

30 aug 2012 15:43
Ik ben joomla stap voor stap aan het leren heb dan weer eens wat bijgeleerd. :) dankje

Ik had nog een vraagje: die cellen die te zien zijn op de website als kaders zouden eigenlijk 4 grote links moeten zijn. Dus waar je ook in de kader klikt zou je moeten doorgestuurd worden, niet alleen als je op de tekst klikt. Is dat mogelijk zonder er een afbeelding van te maken?
  • hofmans
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.735 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie