Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met menu weergaven in safari
01 sep 2012 16:31
Hallo,
Ik ben bezig met het maken van een nieuw template voor joomla. Ik zit op Joomla 2.5.4.
Het menu wordt niet goed weer gegeven in safari, bij de knoppen waar een uitschuif mogelijkheid lijkt het of de margin veel te groot wordt. In firefox en iexplorer wordt het menu wel goed weer gegeven. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
mijn website is www.rrdesign.nl/testing/
Met vriendelijke groet,
Rein
Ik ben bezig met het maken van een nieuw template voor joomla. Ik zit op Joomla 2.5.4.
Het menu wordt niet goed weer gegeven in safari, bij de knoppen waar een uitschuif mogelijkheid lijkt het of de margin veel te groot wordt. In firefox en iexplorer wordt het menu wel goed weer gegeven. Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?
mijn website is www.rrdesign.nl/testing/
Met vriendelijke groet,
Rein
- rrdesign
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
02 sep 2012 11:21
Hallo Rein,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Allereerst moet je updaten naar de laatste versie: 2.5.6.
Op een of andere manier wordt nav.css niet geladen in Safari. Misschien handig om even contact op te nemen met de templatemaker?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Allereerst moet je updaten naar de laatste versie: 2.5.6.
Op een of andere manier wordt nav.css niet geladen in Safari. Misschien handig om even contact op te nemen met de templatemaker?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
02 sep 2012 11:36
Hoi bedankt voor je bericht. Ja heb joomla nu geupdate. Ik heb het template zelf gemaakt dus vandaar weet ik niet hoe ik verder moet. Los in html en css werkte hij wel goed in safari.
- rrdesign
- Nieuw op Joomla!NL
02 sep 2012 12:59 - 02 sep 2012 13:45
Het zit hem in een regel met negatieve margin van de trigger.
Als ik die op 0 zet dan is hij wel het zelfde als de andere browsers. Het enige is dan dat hij naast de button komt te staan en dat is niet de bedoeling. Iemand een oplossing?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Code:
#nav ul.menu li span.trigger {
margin-left:-19px;
}
Als ik die op 0 zet dan is hij wel het zelfde als de andere browsers. Het enige is dan dat hij naast de button komt te staan en dat is niet de bedoeling. Iemand een oplossing?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- rrdesign
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden