Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Artikel achtergrond kleur - Yootheme Streamline
04 sep 2012 10:11
Hoi,
Ik maak gebruik van de template Yootheme Streamline. Alle artikelen en ook de Yootheme blog items hebben allemaal een grijze gespikkelde achtergrond.
Graag zou ik hier een effen witte achtergrond voor hebben. Iemand enig idee waar ik dit moet aanpassen?
Ik maak gebruik van de template Yootheme Streamline. Alle artikelen en ook de Yootheme blog items hebben allemaal een grijze gespikkelde achtergrond.
Graag zou ik hier een effen witte achtergrond voor hebben. Iemand enig idee waar ik dit moet aanpassen?
- whiteman
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
04 sep 2012 10:28
O.a. layout.css regel 55.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 sep 2012 11:01 - 04 sep 2012 11:07
Bedankt voor je antwoord Astrid. De achtergrond verwijst dus naar een png bestand. Dus ik kan nu het beste het png bestand aanpassen met een witte achtergrond?
Ik had zelf ook al gespiekt met de Firebug addon maar ik vond het niet. Zal uiteraard wel iets verkeerd hebben gedaan.
Ik had zelf ook al gespiekt met de Firebug addon maar ik vond het niet. Zal uiteraard wel iets verkeerd hebben gedaan.
- whiteman
- Bekend met Joomla!NL
04 sep 2012 11:05
Hij was ook wat moeilijk te vinden
Je hoeft de afbeelding niet aan te passen. Gewoon de definitie wijzigen:
Je hoeft de afbeelding niet aan te passen. Gewoon de definitie wijzigen:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 sep 2012 11:10 - 04 sep 2012 11:11
Had inmiddels al de al de main.png wit geverft en geupload heb uiteraard wel een copy van het origineel opgeslagen als main-origineel.png
Bedankt voor je antwoord en het is opgelost.
Bedankt voor je antwoord en het is opgelost.
- whiteman
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.716 seconden