Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Breadcrumbs toevoegen
Breadcrumbs toevoegen
06 sep 2012 15:39 - 06 sep 2012 15:40
Hallo,
Op Joomla 2.5 gebruik ik een custom templte wat niet zo goed afgewerkt is. Zo heeft het geen breadcrumbs. Ik wil deze graag toevoegen.
Uit uitleg begrijp ik dat ik dit moet doen boven components en onder message in de index.php. Dus zo:
Als ik de index.php upload, heb ik geen errors of iets dergelijke. Ook heb ik de positie toegevoegd aan de templatedetails.xml. En ik heb, om te testen, in de template.css het een en ander aangemaakt. Als ik ?tp=1 typ, zie ik de positie (bovenaan de site). Ik krijg er geen module op.
Ik test dit op beta.west-point.nl en ben al uren bezig een module positie werkend te krijgen, zonder succes.
Ik heb het volgende als ruwe test in de css gezet. Als ik iets zie gebeuren, kom ik er waarschijnlijk wel aan uit, maar het continue werken aan iets, zonder dat het resultaat oplevert, is frustrerend.
Op Joomla 2.5 gebruik ik een custom templte wat niet zo goed afgewerkt is. Zo heeft het geen breadcrumbs. Ik wil deze graag toevoegen.
Uit uitleg begrijp ik dat ik dit moet doen boven components en onder message in de index.php. Dus zo:
Code:
<jdoc:include type="message" />
<div id="breadcrumbs">
<jdoc:include type="module" name="breadcrumbs" />
</div>
<jdoc:include type="component" />
</div>
Als ik de index.php upload, heb ik geen errors of iets dergelijke. Ook heb ik de positie toegevoegd aan de templatedetails.xml. En ik heb, om te testen, in de template.css het een en ander aangemaakt. Als ik ?tp=1 typ, zie ik de positie (bovenaan de site). Ik krijg er geen module op.
Ik test dit op beta.west-point.nl en ben al uren bezig een module positie werkend te krijgen, zonder succes.
Ik heb het volgende als ruwe test in de css gezet. Als ik iets zie gebeuren, kom ik er waarschijnlijk wel aan uit, maar het continue werken aan iets, zonder dat het resultaat oplevert, is frustrerend.
Code:
#breadcrumbs {
background:#000000;
min-height:5em;
padding-top:300px;
text-align:left;
color:#fff;
- Robby van der Zande
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Breadcrumbs toevoegen
06 sep 2012 17:00 - 06 sep 2012 17:05
Controleer je syntax eerst eens even. Ik zie bij de preview breadcrump staan i.p.v. breadcrumbs
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Breadcrumbs toevoegen
06 sep 2012 17:31Astrid schreef : Controleer je syntax eerst eens even. Ik zie bij de preview breadcrump staan i.p.v. breadcrumbs
Hallo Astrid,
Dank voor de tip. Ik heb alle template bestanden nagelopen, maar kon 'breadcrump' nergens meer vinden. Die had ik gisteren al gewijzigd nadat ik de typo had ontdekt, maar blijkbaar zit hem daar de fout... Ik heb de cache leeggegooid (dat dat 'ie uitstond) en nu werkt het. Kortom: eigenlijk is mijn vraag dus voor niets gesteld, maar ik ben blij dat het opgelost is. Dank dus!
- Robby van der Zande
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
Breadcrumbs toevoegen
06 sep 2012 17:38
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden