Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Navigatiebalk verspringt
Navigatiebalk verspringt
17 sep 2012 14:55
Hallo,
Ik heb momenteel net mijn site online gezet (krekokerstpakketten.nl)
De site wordt hier prima weergegeven op mijn scherm. Echter als ik de website op mijn iphone/ipad ga bekijken, dan zie ik dat de button Contact onder mijn home button komt te staan.
Dit komt omdat hij de site natuurlijk verkleind om het op me scherm te laten passen. Is er een mogelijkheid om dit "vast" in mijn navigatiebalk te zetten, of is er een andere oplossing dat de button contact naast mijn winkelwagen blijft staan?
Ik heb momenteel net mijn site online gezet (krekokerstpakketten.nl)
De site wordt hier prima weergegeven op mijn scherm. Echter als ik de website op mijn iphone/ipad ga bekijken, dan zie ik dat de button Contact onder mijn home button komt te staan.
Dit komt omdat hij de site natuurlijk verkleind om het op me scherm te laten passen. Is er een mogelijkheid om dit "vast" in mijn navigatiebalk te zetten, of is er een andere oplossing dat de button contact naast mijn winkelwagen blijft staan?
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
Navigatiebalk verspringt
18 sep 2012 12:23
Font-size aanpassen in template.css regel 752 naar 17px.
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Navigatiebalk verspringt
18 sep 2012 13:52
Ik wil het uiteraard aanpassen zonder dat ik me lettertype verklein.
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Bekend met Joomla!NL
-
Navigatiebalk verspringt
18 sep 2012 15:40
Nog een kleine toevoeging. Echter verspringt de button contact alleen wanneer ik voor 67 % uitzoom. bij 50% -75% - 100% blijft hij wel netjes in de navigatiebalk staan
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Bekend met Joomla!NL
-
Navigatiebalk verspringt
18 sep 2012 21:44Probeer dan eens template,css regel 714 padding: 0 20px;Ik wil het uiteraard aanpassen zonder dat ik me lettertype verklein.
Welke brouwser kijk je dan want bij mij gaat het in iedere brouwser fout (Firefox, Google Chrome, Safari en IE)Nog een kleine toevoeging. Echter verspringt de button contact alleen wanneer ik voor 67 % uitzoom. bij 50% -75% - 100% blijft hij wel netjes in de navigatiebalk staan
- AladinSane
- Bekend met Joomla!NL
Navigatiebalk verspringt
20 sep 2012 13:41
Werk altijd in firefox of chrome. Is inmiddels opgelost door de padding te veranderen en te veranderen van lettertype!
Mvg,
Perry
Perry
- Perkepower
- Bekend met Joomla!NL
-
Navigatiebalk verspringt
20 sep 2012 13:44
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.681 seconden