Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

blokken niet gelijke hoogte

blokken niet gelijke hoogte

19 sep 2012 14:14
#1
Hallo,

op www.limburgtuningforum.nl/portal heb ik een site waarvan ik de blokken een gelijke hoogte wil hebben. Maar ook het grijze vlak moet mee gaan.

Nu heb ik ooit dit gehad. maar dat was dit.

forum.joomlanl.nl/forum/19-1-6-x-en-1-7-...iabele-grootes#11454

Alleen werkt dat nu niet! Iemand een suggestie hoe ik de hoogte en de inhoud van die balk ook groot krijg?

alvast bedankt

blokken niet gelijke hoogte

19 sep 2012 19:04 - 19 sep 2012 19:13
#2
De meest eenvoudige oplossing is om op regel 1403 van template.css de min-height te wijzigen in height:185px;
Wanneer je het op deze manier aanpakt heeft het wel als nadeel dat de hoogte niet mee varieert met de inhoud.
Een andere oplossing is gebruik maken van een jQuery script bijv deze

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Laatst bewerkt 19 sep 2012 19:13 door AladinSane.

blokken niet gelijke hoogte

20 sep 2012 11:21
#3
Die jquery lijkt me ook handig! Maar hoe stel ik dat in?

blokken niet gelijke hoogte

21 sep 2012 11:58
#4
Het gaat in dit geval om een Artisteer template en aangezien de opbouw van de index.php van de template anders is dan een "normale" Joomla template, zou ik het in dit geval niet weten.

Normaal gezien kun je in de <head> </head> van de index.php een link plaatsen naar de jQuery library en het betreffende script.
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.785 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie