Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

404 foutmelding bij opstarten site

29 sep 2012 14:30
Hallo,
Vanochtend kwam ik erachter dat als ik me site opstart ik de melding krijg "404 pagina niet gevonden"
Ik gebruik het template yoo_sphere Als ik nu kies voor het beez template start de site wel op maar staat bij de homepage:
" er deed zich een fout voor de opgvraagde pagina kan niet worden gevonden. " Verder werken de ander pagina's nog wel goed.

Iemand enig idee hoe ik verder kom met een oplossing hiervoor???
  • tanja
  • tanja's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

29 sep 2012 15:35
Even een aantal zaken in het beheer gedeelte nalopen:
1) Is het Home menu-item goed ingesteld? Wanneer je een andere categorie of artikel selecteert werkt eea dan wel zonder problemen?
2) staat/staan het artikel/de artikelen op gepubliceerd?

Wanneer je gebruik maakt van een SEO/SEF extensie en kloppen daar de verwijzingen nog?

Waarschijnlijk is dit geen template probleem maar eerder een instellingsprobleem.

29 sep 2012 15:52
Dankje, met een ander menu selecteren (bijv. contact) start hij wel goed op. Is op die manier wel te repareren, dankzij jouw tips is het opgelost! (kan worden afgemeld.)

Nogmaals veel dank voor het mee denken.
  • tanja
  • tanja's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.606 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie