Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Aristeer 4.0 watermerk

Aristeer 4.0 watermerk

03 nov 2012 11:45
Ik heb de trial versie van Aristeer 4 gedownload en een template gemaakt. Dit is mijn eerste keer met Aristeer en ik ben een beetje aan het testen. Vanzelfsprekend verschijnt nu overal het watermerk in de template, maar toen ik de template geupload had en daarna nog wat wijzigingen wilde aanbrengen heb ik een paar plaatjes met het watermerk vervangen door andere plaatjes en het watermerk was weg... Dus cache leeggegooid, site opnieuw geladen, css files wat aangepast en teruggezet, etc. in de veronderstelling dat het watermerk weer terug zou komen maar nee, hij blijft weg. En nu ben ik heel nieuwsgierig of het idd zo simpel is of dat het watermerk straks gewoon weer verschijnt. Even voor de duidelijkheid: als Aristeer bevalt koop ik gewoon de licentie want het niet kunnen opslaan in de trial is waardeloos, maar ik ben heel erg benieuwd of anderen deze ervaring met het watermerk ook gehad hebben?
KvK 01157432
  • Maryonee
  • Maryonee's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Aristeer 4.0 watermerk

03 nov 2012 12:52
Hallo,

Ondanks je goede bedoelingen vind ik deze vraag hier niet relevant met oog op de demo versie van Artisteer.
Je zou de vraag kunnen stellen in het Artisteer forum .
De makers hebben niet voor niets deze watermerk in hun demo geplaatst.
Ik sluit dan ook deze topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.646 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie