Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Sub menu lvl bijmaken

Sub menu lvl bijmaken

14 dec 2012 15:33
Ik zou graag een submenu willen toevoegen aan een template. Nu is er namelijk maar 1 sub menu lvl aanwezig en het lijk mij dat er gewoon een stukje code aan toegevoegd moet worden.

Hier onder is de code te vinden van het navigatie gedeelte.

Wie oh wie kan mij helpen met de goede code voor nog een sub menu lvl?
Code:
/* NAVIGATION (TOP NAVIGATION ONLY) */ #nav { margin:0px auto; padding:0px; top: 30px; display:block; width: 905px; background-image: url(../images/navigation/bar.png); background-repeat: no-repeat; height: 43px; padding-top: 3px; } #nav .first { margin-left: 5px; width:129px; } #nav .divider { float: right; padding-top: 2px; padding-right: 0px; margin: 0px; margin-right: 1px; margin-left: 4px; } #nav .head { width: 107px; height: 15px; display: block; float: left; padding-top: 13px; padding-left: 7px; padding-bottom: 7px; padding-right: 1px; font-weight: normal; margin-right: 2px; } #nav > li { list-style-type:none; float:left; display:block; margin:0px; padding: 0px; position:relative; width:128px; height: 38px; text-align:center; } #nav > li:hover { z-index: 100; cursor: pointer; background-image: url(../images/navigation/button_middle27.png); background-repeat: no-repeat; } #nav > li:hover ul { display:block; } #nav li ul { margin:0px; margin-top: 35px; padding:0px; display:none; } #nav li ul li { color: #333; font-weight: bold; list-style-type:none; padding: 0px; width: 125px; height: 30px; background-image:url(../images/navigation/dropdown/divider.png); background-repeat: no-repeat; background-position:bottom; text-align: center; display: inline; } #nav li ul .last { display: inline; background: none; height: 15px; } #nav li ul li a { color: #666; display:block; width: 106px; padding: 7px 10px; text-decoration:none; background-image: url(../images/navigation/dropdown/dropdown.png); background-repeat: repeat-xy; } #nav li ul li:hover a { width: 106px; background-image: url(../images/navigation/dropdown/dropdown_mouseover.png); background-repeat: repeat-y; } #nav li span { cursor:pointer; margin:0px 10px; font-weight:bold;
  • zyra
  • zyra's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Regelmatige bezoeker van Joomla!NL

Sub menu lvl bijmaken

18 dec 2012 15:19
Kan je iets duidelijker aangeven wat je bedoelt? Bedoel je niveau's in een dropdown? Een submenu op een modulepositie (links of rechts)?
Een link naar je site kan ook helpen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

Sub menu lvl bijmaken

02 jan 2013 16:24
De bedoeling is zoals op mijn eigen website ( www.valkjes.com )

Het menu van De valkparkiet klapt naar beneden en als je dan op de voeding gaat staan klapt het menu uit naar rechts met nog meer linken als Zaden, water etc. (de valkparkiet>Voeding> Zaden)

ben nu met een template bezig die alleen maar naar beneden uit kan klappen en dus niet naar bijvoorbeeld Zaden door kan klikken.. het stopt bij Voeding..

De code in mijn eerste bericht is van het template die alleen maar naar beneden uit kan klappen en ik neem aan dat ik gewoon iets toe moet voegen zodat er nog een menu lvl bij kan komen en dus naar rechts uit klapt en zaden wel zichtbaar wordt?

Hopelijk is het duidelijk, kan het niet echt duidelijker uitleggen eigenlijk.
  • zyra

Sub menu lvl bijmaken

02 jan 2013 17:48
Kijk hier eens tussen

Tip: Non-commercial extensions zijn gratis te downloaden en te gebruiken.
Let op de juiste Joomla versie.
groetjes,
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • AnneM
  • AnneM's berichtenfoto
  • Joomla!NL vriend(in)
  • Joomla!NL vriend(in)

Sub menu lvl bijmaken

31 jul 2013 16:01
Dit onderwerp kan op slot. Heb vele manieren geprobeerd, maar helaas lukt het niet :(
Ben nu maar begonnen met een ander template die wel werkt :)

Toch bedankt voor jullie antwoorden.
  • zyra
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.726 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie