Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
"lees meer" knop verplaatst modules
04 jan 2013 12:19 - 04 jan 2013 12:28
Goedendag,
Ik heb een probleem met de lees meer knop.
Als ik een artikel op de frontpage heb, met een lees meer knop verplaatst die de agenda module in de rechter kolom (position 6).
Als illustratie een screenshot:
i48.tinypic.com/2ui9e2g.jpg
(was te groot)
Links hoe het met lees meer is, en rechts zonder.
Hopelijk weet iemand hoe ik dat kan fixen.
Ik gebruik Joomla 2.5.8 en als template beez_20
Thomas
Ik heb een probleem met de lees meer knop.
Als ik een artikel op de frontpage heb, met een lees meer knop verplaatst die de agenda module in de rechter kolom (position 6).
Als illustratie een screenshot:
i48.tinypic.com/2ui9e2g.jpg
(was te groot)
Links hoe het met lees meer is, en rechts zonder.
Hopelijk weet iemand hoe ik dat kan fixen.
Ik gebruik Joomla 2.5.8 en als template beez_20
Thomas
- thomas479
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 jan 2013 13:06
Hallo,
Misschien kan je een link van je site hier neer zetten, dan kunnen de forumleden even meekijken.
Misschien kan je een link van je site hier neer zetten, dan kunnen de forumleden even meekijken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 jan 2013 13:12 - 04 jan 2013 13:13
Dat gaat denk ik nog al lastig. Het is een localhost...
Ik zou niet weten waar ik het nu moet hosten (de hosting moet nog geregeld worden).
Ik kan wel de html even opslaan vanuit Firefox en in een zip in de bijlage doen.
Is dat voldoende?
Dropbox dan maar
Thomas
Ik zou niet weten waar ik het nu moet hosten (de hosting moet nog geregeld worden).
Ik kan wel de html even opslaan vanuit Firefox en in een zip in de bijlage doen.
Is dat voldoende?
Dropbox dan maar
Thomas
- thomas479
- Nieuw op Joomla!NL
04 jan 2013 13:19
Wordt moeilijk zo om het te bekijken zonder link.
Welk menu-item type gebruikt je?
Anders zelf even kijken met deze onderstaande tip.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Welk menu-item type gebruikt je?
Anders zelf even kijken met deze onderstaande tip.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 jan 2013 13:28
Ik maak gebruik van het standaard Home menu.
Dat is dus artikelen > speciale artikelen, ik was al in de weer met Firebug maar ik kreeg het niet goed.
Zal er eens verder mee gaan proberen!
ps. Ik heb er nu een dropbox link bij staan. Als die niet werkt is hier de css waar Firebug mee kwam.
Dat is dus artikelen > speciale artikelen, ik was al in de weer met Firebug maar ik kreeg het niet goed.
Zal er eens verder mee gaan proberen!
ps. Ik heb er nu een dropbox link bij staan. Als die niet werkt is hier de css waar Firebug mee kwam.
Waarschuwing: Spoiler!
Code:
#main a:link, #main a:visited {
}
#main .readmore a {
display: inline-block;
font-weight: bold;
margin-top: 5px;
padding: 2px 5px 2px 10px;
text-decoration: none;
}
.readmore a:link, .readmore a:visited, a.readmore:link, a.readmore:visited {
background: url("../images/nature/arrow1.gif") no-repeat scroll left top #EEEEEE;
border: 1px solid #DDDDDD;
color: #095197;
}
a:link, a:visited {
color: #095197;
}
* {
margin: 0;
padding: 0;
}
p {
line-height: 1.7em;
}
element.style {
text-align: left;
}
}
- thomas479
- Nieuw op Joomla!NL
04 jan 2013 13:44
Het plaatsen van de inhoud van een css bestand van een Joomla template heeft geen zin. Als het al mogelijk is om aan de hand van deze info met een oplossing te komen, dan zou het de leden teveel tijd kosten om uit te zoeken waar het eventueel mis zou kunnen gaan en dat is niet de bedoeling.
Ik vermoed dat je zelf iets aan je template hebt veranderd. Een lees meer button zou geen invloed mogen hebben op je moduleposities.
Ik vermoed dat je zelf iets aan je template hebt veranderd. Een lees meer button zou geen invloed mogen hebben op je moduleposities.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 jan 2013 13:46
Ik had al zo'n vermoeden inderdaad
Dan ga ik even verder prutsen!
Thomas
Dan ga ik even verder prutsen!
Thomas
- thomas479
- Nieuw op Joomla!NL
04 jan 2013 13:52
Om iets uit te sluiten: Gebruik je misschien MS Word om het artikel te maken? Gekopieerde tekst vanuit Word heeft door meegekomen code wel eens een vreemde invloed op lay-out van een website.
- Peter
- Algemeen Moderator
04 jan 2013 13:55
Peter je bent m'n held!!
Ik had de tekst gekopieerd van een andere site (lorem ipsum vond ik wel geinig).
Nu heb ik zelf wat getyped en nu werkt het wel!
Bedankt!
Thomas
Ik had de tekst gekopieerd van een andere site (lorem ipsum vond ik wel geinig).
Nu heb ik zelf wat getyped en nu werkt het wel!
Bedankt!
Thomas
- thomas479
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.692 seconden