Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Verwijzingen icoontjes
Verwijzingen icoontjes
04 jan 2013 18:58
Een goedenavond,
Ik hoop dat ik hier goed zit en dat iemand mij kan helpen.
Het gaat om de site www.wheelietime.nl joomla 2.5
En het punt is dat er linksboven icoontjes staan met verwijzingen naar youtube, facebook, instagram, twitter. Nu wil ik het adres van de verwijzing naar instagram wijzigen. Maar ik zelf heb alles door gespit maar kom het nergens tegen.
Hoe doe ik dat?
(Ik heb deze site laten maken en probeer nu het beheer volledig zelf te doen maar dat valt niet mee soms)
Gr Rik
Ik hoop dat ik hier goed zit en dat iemand mij kan helpen.
Het gaat om de site www.wheelietime.nl joomla 2.5
En het punt is dat er linksboven icoontjes staan met verwijzingen naar youtube, facebook, instagram, twitter. Nu wil ik het adres van de verwijzing naar instagram wijzigen. Maar ik zelf heb alles door gespit maar kom het nergens tegen.
Hoe doe ik dat?
(Ik heb deze site laten maken en probeer nu het beheer volledig zelf te doen maar dat valt niet mee soms)
Gr Rik
- WheelieTime
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
Verwijzingen icoontjes
04 jan 2013 20:15
Hoi Rik,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Waarschijnlijk in je Joomla template
Extensions > Templatebeheer > JT02
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Waarschijnlijk in je Joomla template
Extensions > Templatebeheer > JT02
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Verwijzingen icoontjes
05 jan 2013 01:19
Thanksss,
Ik zie daar een hoop keuzes die ik aan kan vinken maar niks wat naar het item wat ik bedoel verwijst en zoals ik het zie kan ik ook alleen maar iets aan of uit vinken?
Gr
Ik zie daar een hoop keuzes die ik aan kan vinken maar niks wat naar het item wat ik bedoel verwijst en zoals ik het zie kan ik ook alleen maar iets aan of uit vinken?
Gr
- WheelieTime
- Joomla!NL ontdekker
Verwijzingen icoontjes
05 jan 2013 01:54
Ik zie nu dat het om een module gaat "Aangepste HTML" (custom)
Zoek in Modulebeheer op positie "leftbar_w"
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Zoek in Modulebeheer op positie "leftbar_w"
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Verwijzingen icoontjes
05 jan 2013 13:10
Bedankt wederom voor de uitleg maar ik kan hem helaas niet vinden. Heb hem ook in de zoek optie gezocht maar daar vond hij hem ook niet helaas.
Is de enigste optie nu Mozilla instaleren of kan het zijn dat hij onder een andere naam ergens staat?
Gr
Is de enigste optie nu Mozilla instaleren of kan het zijn dat hij onder een andere naam ergens staat?
Gr
- WheelieTime
- Joomla!NL ontdekker
Verwijzingen icoontjes
05 jan 2013 13:41
Hier een afbeelding van Modulebeheer. zoek op Aangepaste HTML; Dan zou de betreffende module er tussen moeten staan.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
- Peter
- Algemeen Moderator
Verwijzingen icoontjes
06 jan 2013 11:57
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Thanks, ik heb er ook even een afbeelding van gemaakt dat werkr wat beter. Maar ook hier staat hij er helaas niet tussen?
Gr
- WheelieTime
- Joomla!NL ontdekker
Verwijzingen icoontjes
06 jan 2013 12:06
Hij staat er wel tussen! de laatste module "Social Media".
- Peter
- Algemeen Moderator
Verwijzingen icoontjes
06 jan 2013 15:19
Thanksssss, goed bezig
Simpeler als dat kon niet maar je moet het maar net weten te vinden. Ik ben der blij mee.
Ik ben zelf best wel een leek op dit gebied dus mijn excuus daarvoor. Ben ook aardig misleid door de bouwer van mijn site op zijn zachts gezegd. De site zelf heb ik qua uiterlijk, indeling en mogelijkheden helemaal zelf gedaan. Maar het bouwen ervan heb ik laten doen. Dus ik moet nog een hoop uitvinden.
Nogmaals thanks, en op naar de volgende vraag dan maar deze mag dicht.
Gr
Simpeler als dat kon niet maar je moet het maar net weten te vinden. Ik ben der blij mee.
Ik ben zelf best wel een leek op dit gebied dus mijn excuus daarvoor. Ben ook aardig misleid door de bouwer van mijn site op zijn zachts gezegd. De site zelf heb ik qua uiterlijk, indeling en mogelijkheden helemaal zelf gedaan. Maar het bouwen ervan heb ik laten doen. Dus ik moet nog een hoop uitvinden.
Nogmaals thanks, en op naar de volgende vraag dan maar deze mag dicht.
Gr
- WheelieTime
- Joomla!NL ontdekker
Verwijzingen icoontjes
06 jan 2013 15:20
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Fijn dat het opgelost is.
Bedankt voor het terugkoppelen.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.736 seconden