Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Gebruiken suffix border 3
05 jan 2013 16:43
Hallo kan iemand mij uitleggen (heb al 3 uur lopen zoeken op het internet) hoe ik gebruik kan maken van een suffix border (heb een plaatje bijgevoegd). Deze wil ik dan gebruiken bij alle artikelen die ik op mijn site heb staan.
Ik gebruik joomla 2.5 en de template is van GavickPro black and white. (ook op hun site kan ik nergens iets hierover vinden.
Alvast bedankt !!
Karin
Ik gebruik joomla 2.5 en de template is van GavickPro black and white. (ook op hun site kan ik nergens iets hierover vinden.
Alvast bedankt !!
Karin
- Ktje
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
05 jan 2013 16:51
Aan je plaatje te zien is dit een module class suffix die je dus alleen toe kunt voegen bij modules. Als je dit bij artikelen wilt doen, dan zal je de css van je content aan moeten passen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 jan 2013 13:39
Wellicht gisteren iets fout gegaan .. Had nl al gereageerd!! Anyway Astrid nogmaals bedankt voor je antwoord.. Ben maar weer gaan zoeken maar ik zie en weet niet hoe ik dit precies en waar ik dit moet doen !! Heb css grondig doorzocht maar kan nergens vinden waar ik dit moet plaatsen en veranderen !!! ( ben daarin nog een newbe) Kan je mij hierbij helpen ..? Of eventueel een link voor een eventuele handleiding etc
Bedankt alvast
Gr Karin
Bedankt alvast
Gr Karin
- Ktje
- Joomla!NL ontdekker
06 jan 2013 13:44
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool
hier
te vinden ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Zet dan de betreffende module met die suffix op een pagina en een artikel. Dan kan je denk ik wel zien waar het verschil zit en wat je aan moet passen.
Als je er niet uitkomt dan kan je ook een link naar de betreffende pagina hier neer zetten zodat de leden mee kunnen kijken.
Zet dan de betreffende module met die suffix op een pagina en een artikel. Dan kan je denk ik wel zien waar het verschil zit en wat je aan moet passen.
Als je er niet uitkomt dan kan je ook een link naar de betreffende pagina hier neer zetten zodat de leden mee kunnen kijken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
07 jan 2013 14:33 - 29 dec 2013 16:58
Bedankt weer voor je uitleg.. Ga kijken of het mij gaat lukken!!
Laat je asap eea weten..!!
Gr Karin
[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
Laat je asap eea weten..!!
Gr Karin
[Edit WoodyF4u: Topic gesloten omdat er te lang geen reactie op is gekomen.]
- Ktje
- Joomla!NL ontdekker
Tijd voor maken pagina: 0.704 seconden