Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template van artisteer 4 niet goed weergegeven in joomla 2.5
25 jan 2013 23:13
Hallo allemaal,
Hopelijk heeft hier iemand het verlossende antwood voor mij.
Ik heb een template gemaakt met artisteer en als joomla 2.5 template geupload naar joomla (incl inhoud toegevoegd) (webhoster is one.com)
De achtergrond is goed overgekomen en ook de menu's. Ik had drie artikelen bedacht op de homepage. 1 over de hele breedte en 2 er onder naast elkaar. Dit staat ook zo ingesteld in het menu-item 'Home'
HEt probleem zit hem in die drie artikelen, ik krijg ze niet in de bedachte lay-out ook de kleur en de randen zijn niet te zien.
Ik heb al gezocht en gevonden dat het misschien komt omdat ik nog de juiste posities toe moet wijzen. Maar wat ik tot nu toe zie is dat ik alleen aan modules posities kan toekennen en niet aan de artikelen op de homepage.
Wat doe ik fout?
Hopelijk heeft hier iemand het verlossende antwood voor mij.
Ik heb een template gemaakt met artisteer en als joomla 2.5 template geupload naar joomla (incl inhoud toegevoegd) (webhoster is one.com)
De achtergrond is goed overgekomen en ook de menu's. Ik had drie artikelen bedacht op de homepage. 1 over de hele breedte en 2 er onder naast elkaar. Dit staat ook zo ingesteld in het menu-item 'Home'
HEt probleem zit hem in die drie artikelen, ik krijg ze niet in de bedachte lay-out ook de kleur en de randen zijn niet te zien.
Ik heb al gezocht en gevonden dat het misschien komt omdat ik nog de juiste posities toe moet wijzen. Maar wat ik tot nu toe zie is dat ik alleen aan modules posities kan toekennen en niet aan de artikelen op de homepage.
Wat doe ik fout?
- ma
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 jan 2013 00:08
Kijk eens of je hier wat aan hebt:
38166-indeling-blog-pagina-werkt-precies-niet-met-artisteer4#53419
- Peter
- Algemeen Moderator
26 jan 2013 09:49
Bedankt voor je reactie Peter.
Wat je aangeeft had ik al gedaan.
Het probleem is inmiddels opgelost, hoe simpel kan het zijn.
Even ter uitleg, misschien heeft iemand er nog iets aan.
Als ik mijn template aanklik om de style te bewerken, staat er ook de button: Import content from template. hier had ik al op geklikt en daarna op 'import' gisteren gebeurde er weinig, dat ik me afvroeg of het werkte. Meerdere malen geprobeerd en steeds gebeurde hetzelfde (niks dus )
Vanmorgen probeerde ik het, tegen beter weten in, nog een keer en nu werd er opeens wel iets geladen en staan de artikelen met layout precies zoals ik het wil, heel apart Maar ben er blijf mee dat het gelukt is.
Wat je aangeeft had ik al gedaan.
Het probleem is inmiddels opgelost, hoe simpel kan het zijn.
Even ter uitleg, misschien heeft iemand er nog iets aan.
Als ik mijn template aanklik om de style te bewerken, staat er ook de button: Import content from template. hier had ik al op geklikt en daarna op 'import' gisteren gebeurde er weinig, dat ik me afvroeg of het werkte. Meerdere malen geprobeerd en steeds gebeurde hetzelfde (niks dus )
Vanmorgen probeerde ik het, tegen beter weten in, nog een keer en nu werd er opeens wel iets geladen en staan de artikelen met layout precies zoals ik het wil, heel apart Maar ben er blijf mee dat het gelukt is.
- ma
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
26 jan 2013 09:52
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de uitgebreide terugkoppeling.
Dank je wel voor de uitgebreide terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.666 seconden