Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Twee templates: logo in ene wel en in andere niet zichtbaar

27 jan 2013 13:11 - 27 jan 2013 13:56
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb 2 nagenoeg identieke templates (+css-bestanden) die ik gebruik, met een logo linksbovenin die in de ene template wel zichtbaar is, maar in de andere niet. Wat doe ik verkeerd? De root is exact hetzelfde en ik heb al diverse alternatieven geprobeerd.
Website

Edit Astrid: Ik heb je inloggegevens verwijderd. Dit forum is openbaar toegankelijk, dus het plaatsen van inloggegevens is niet veilig!

Het gaat om de templates 'Oneweb' en Oneweb2' en de CSS-regel is:
Code:
/* 10 LOGO ============================================================================= */ #logoRow.row { margin:0px 0; margin:0rem 0; margin-bottom:0em; z-index:1; } #logo { [b] background-image: url(../images/XenikosLogoc03.png); [/b] background-position: left top; background-repeat: no-repeat; background-color: transparent; width:429px; height:70px; float:none; max-width: 100%; min-width: 70%; border-width: 0; vertical-align: top; -ms-interpolation-mode: bicubic; }
Die het dus bij de ene template wel doet (de homepage) en bij de andere (about us) niet. Hoe kan dit?

En nog een additionele vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat dit logo ook meeschaalt, dus ook responsive is?

Alvast heel erg bedankt voor uw reactie en hartelijke groeten,

Maurice Hampsink
Edit Astrid: Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
  • Maurice0111
  • Maurice0111's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

27 jan 2013 13:44
Dag Maurice

Ik heb geen gebruik gemaakt van je inloggegevens, ik vind het niet zo verstandig om daar zo open over te zijn!
Maar in Firefox heb ik even gekeken zie je probleem. En op broken-images laten zoeken. Als bijlage een printscreen.

Jan
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
  • jan
  • jan's berichtenfoto
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
  • Vaste bezoeker van Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.656 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie