Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
homeartikel niet zichtbaar
08 feb 2013 17:43
Bij een nieuwe installatie van 2.5.9 zonder voorbeeld data, Maak ik een menu homepagina aan met content, maar het artikel verschijnt niet. Wie kan mij helpen???
- zjoskebest
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
08 feb 2013 18:53
Hmm, heb je nu een MENU gemaakt of een MENU-ITEM
En als het een MENU ITEM is, wat voor type?
En als het een MENU ITEM is, wat voor type?
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
"CARPE DIEM"
- SPABO
-
08 feb 2013 22:32
Hier waarschijnlijk hetzelfde probleem.
Ik gebruik diverse templates van Yootheme. In het menu heb ik 1e optie "home" als startpagina ingesteld. In het ene template is het home artikel wel zichtbaar en in een ander template niet.
Het maakt dan niet uit wat je onder menu item "Home" plaatst, zowel een enkel artikel, een categorie overzicht, weblink of module. In het ene template is alles zichtbaar en in het andere niet.
Als ik een ander menu item de startpagina maak dan is menu optie home wel gewoon zichtbaar.
De positie van home in het menu is niet relevant. Als ik het verschuif naar de 2e positie is nog steeds Home niet zichtbaar.
Ik gebruik diverse templates van Yootheme. In het menu heb ik 1e optie "home" als startpagina ingesteld. In het ene template is het home artikel wel zichtbaar en in een ander template niet.
Het maakt dan niet uit wat je onder menu item "Home" plaatst, zowel een enkel artikel, een categorie overzicht, weblink of module. In het ene template is alles zichtbaar en in het andere niet.
Als ik een ander menu item de startpagina maak dan is menu optie home wel gewoon zichtbaar.
De positie van home in het menu is niet relevant. Als ik het verschuif naar de 2e positie is nog steeds Home niet zichtbaar.
- M3
- Nieuw op Joomla!NL
08 feb 2013 23:06
Tom,
Ik vind in vroegere forum berichten onderstaand antwoord:
De fout bij je home menu ligt volgens mij in het feit dat je gekozen hebt voor een blogweergave terwijl je daar een artikel wilt tonen. Als je kiest voor artikelweergave en dat het artikel kiest dat je wilt tonen zou het volgens mij goed moeten gaan.
Ik vind in vroegere forum berichten onderstaand antwoord:
De fout bij je home menu ligt volgens mij in het feit dat je gekozen hebt voor een blogweergave terwijl je daar een artikel wilt tonen. Als je kiest voor artikelweergave en dat het artikel kiest dat je wilt tonen zou het volgens mij goed moeten gaan.
- zjoskebest
08 feb 2013 23:15
Helaas dat is het niet
Het menu item "Home" heb ik diverse malen gewijzigd in artikelweergave, blog en lijstweergave, contactformulier, module... En in al deze gevallen diverse templates bekeken.
Bij de ene template wordt alles getoond bij home (Nano2, Drive)
bij een andere template (infinite, Revista) zie je niets bij home
Raar maar waar, zie www.job66.nl/db16/
Het menu item "Home" heb ik diverse malen gewijzigd in artikelweergave, blog en lijstweergave, contactformulier, module... En in al deze gevallen diverse templates bekeken.
Bij de ene template wordt alles getoond bij home (Nano2, Drive)
bij een andere template (infinite, Revista) zie je niets bij home
Raar maar waar, zie www.job66.nl/db16/
- M3
- Nieuw op Joomla!NL
- zjoskebest
09 feb 2013 11:21
Wellicht dat je aan deze of gene vraagt om even in te loggen op de website (BE)
Neem van mij aan dat onze mods zeer betrouwbaar zijn!
Neem van mij aan dat onze mods zeer betrouwbaar zijn!
"De oplossing is vaak dichterbij dan je denkt"
"CARPE DIEM"
"CARPE DIEM"
- SPABO
-
09 feb 2013 11:40
Ga naar je template. Kies tabblad profiles. Kies dan in het bovenste dropdownmenu voor frontpage. Klik rechts op "remove". Kies dan voor default en klik op Assign pages en kies voor je homepage.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
09 feb 2013 15:33
Hallo Astrid,
Het is niet helemaal gelukt. Wel is nu de titel (dus: Home) zichtbaar geworden Ik zal nog eens nagaan wat er verder nog niet juist ingesteld zou kunnen staan .??
zie attachtment van de frontpagina.
Groetjes,
Jos
Het is niet helemaal gelukt. Wel is nu de titel (dus: Home) zichtbaar geworden Ik zal nog eens nagaan wat er verder nog niet juist ingesteld zou kunnen staan .??
zie attachtment van de frontpagina.
Groetjes,
Jos
- zjoskebest
11 feb 2013 10:44
Nu wel zichtbaar, had het artikel niet als speciaal artikel behandeld. Bedankt ieder voor de bijdragen. Gr. Jos
- zjoskebest
11 feb 2013 10:46
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.728 seconden