Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost De titels zijn een link, hoe haal ik die link weg?
De titels zijn een link, hoe haal ik die link weg?
21 feb 2013 15:54
Hallo,
Verleden week heb ik het template crosstec.de/.sub-templatedemos/index.php...res/module-positions aangeschaft.
Een mooi template, alleen als je de titel (hier"module-position" ) met de muis benaderd, is hij "klikbaar" Dit gat wel naar de zelfde pagina, maar is niet zo zinvol.
Ik heb het probleem[je al gemeld bij de makers, maar daar is nog geen antwoord op verschenen. Iemand een idee hoe ik die titel gewoon maakt, en dus geen link?
Verleden week heb ik het template crosstec.de/.sub-templatedemos/index.php...res/module-positions aangeschaft.
Een mooi template, alleen als je de titel (hier"module-position" ) met de muis benaderd, is hij "klikbaar" Dit gat wel naar de zelfde pagina, maar is niet zo zinvol.
Ik heb het probleem[je al gemeld bij de makers, maar daar is nog geen antwoord op verschenen. Iemand een idee hoe ik die titel gewoon maakt, en dus geen link?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
21 feb 2013 16:38
Op verschillende plaatsen in Joomla! kun je de titel wel of niet als gelinkte titel aanvinken.
Dat kan bij Artikel opties, bij Menu-beheer en bij categorie-beheer.
Begin dit in te stellen bij Artikel opties (rechtsboven) in Artikelbeheer.
Ik denk dat als je het daar uitzet dat je het gelijk op de juiste plaats hebt aangepast.
Het heeft in ieder geval niets met het template te maken.
Dat kan bij Artikel opties, bij Menu-beheer en bij categorie-beheer.
Begin dit in te stellen bij Artikel opties (rechtsboven) in Artikelbeheer.
Ik denk dat als je het daar uitzet dat je het gelijk op de juiste plaats hebt aangepast.
Het heeft in ieder geval niets met het template te maken.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
22 feb 2013 09:06
Dankje, ik heb het gevonden, inderdaad gelinkte titels aan/uit.
Is het ook nog mogelijk om bij bepaalde links (in dit geval op home) de link zonder streep eronder weer te geven?
Is het ook nog mogelijk om bij bepaalde links (in dit geval op home) de link zonder streep eronder weer te geven?
- pdaalmeer
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
- Webneus 2
22 feb 2013 09:29
Dat is wel een aanpassing op je template.
Hiervoor moet je het css van je template aanpassen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Hiervoor moet je het css van je template aanpassen.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
Tijd voor maken pagina: 0.640 seconden