Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Template weer geeft maar half
04 mrt 2013 17:26
Hallo
ik ben bezig met een Template maken op een proef domain maar deze Template weergeeft maar half.
het gekke is dat als ik hem local op mijn pc zet dat hij het wel doet. heeft iemand een idee wat ik kan doen
dit is de website mpielpw83.eightythree.axc.nl/
groetjes
ik ben bezig met een Template maken op een proef domain maar deze Template weergeeft maar half.
het gekke is dat als ik hem local op mijn pc zet dat hij het wel doet. heeft iemand een idee wat ik kan doen
dit is de website mpielpw83.eightythree.axc.nl/
groetjes
- basbs4
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
04 mrt 2013 17:37 - 04 mrt 2013 17:38
Hallo basbs4,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zie nog niet helemaal waar het fout gaat. Lijkt alsof er een css bestand ontbreekt en er komen nogal wat foutmeldingen.
Kan veroorzaakt worden door serverconfiguratie, zou ook kunnen dan niet alle mappen en bestanden goed overgezet zijn naar de server.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Zie nog niet helemaal waar het fout gaat. Lijkt alsof er een css bestand ontbreekt en er komen nogal wat foutmeldingen.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Kan veroorzaakt worden door serverconfiguratie, zou ook kunnen dan niet alle mappen en bestanden goed overgezet zijn naar de server.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
04 mrt 2013 17:49
Opmerking van de makers van het template:
Heb je dit wel geïnstalleerd?
www.gantry-framework.org/
NOTE: Gantry v4.1.6+ is required for Lumiere to work correctly.
Heb je dit wel geïnstalleerd?
www.gantry-framework.org/
- Peter
- Algemeen Moderator
04 mrt 2013 19:47
Beste Peter
ik heb gantry niet geinstaleerd want ik kan niks instaleren dan zegt hij dit Warning: Failed to move file!
ook tijdens het instaleren geeft hij aan dat ik zelf nog het configuration.php bestand moet maken dat heb ik gedaan persoonlijk denk ik dat daar iets fout gaat maar ik weet niet wat heeft u een idee?
en Astrid u gaf aan dat waarschijnlijk er een bestand ontbreekt dat zou kunnen maar ik heb het al meerdere keren geinstaleerd en ik heb geen idee wat ik moet doen
groetjes bas en alvast bedankt
ik heb gantry niet geinstaleerd want ik kan niks instaleren dan zegt hij dit Warning: Failed to move file!
ook tijdens het instaleren geeft hij aan dat ik zelf nog het configuration.php bestand moet maken dat heb ik gedaan persoonlijk denk ik dat daar iets fout gaat maar ik weet niet wat heeft u een idee?
en Astrid u gaf aan dat waarschijnlijk er een bestand ontbreekt dat zou kunnen maar ik heb het al meerdere keren geinstaleerd en ik heb geen idee wat ik moet doen
groetjes bas en alvast bedankt
- basbs4
- Nieuw op Joomla!NL
05 mrt 2013 10:08
Vermoed dus inderdaad wat problemen met je serverconfiguratie.
Controleer het volgende:
Controleer het volgende:
- Je ftp laag staat aan terwijl hij bij je hoster uit moet staan of andersom
- Als je ftp laag aan moet staan, kijk dan of alle gegevens kloppen. Vooral FTP root controleren.
- Je bent geen eigenaar van bepaalde mappen en/of bestanden
- Het pad naar je tmp en logs map staat niet goed. Te controleren met path.php . Uitpakken, in de root zetten en path.php achter je url typen.
- Niet alle mappen en bestanden zijn schrijfbaar (afhankelijk ook van de instellingen bij 1)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
05 mrt 2013 15:22
Hallo
met de eerste 2 punten heb ik geen idee wat u bedoelt normaal werk ik met wordpress maar na aanraden van een kennis ben ik beggonen met Joomla. ik heb de path.php daar neergezet en volgends mij werkt dat goed
groetjes bas
en bedankt alvast
met de eerste 2 punten heb ik geen idee wat u bedoelt normaal werk ik met wordpress maar na aanraden van een kennis ben ik beggonen met Joomla. ik heb de path.php daar neergezet en volgends mij werkt dat goed
groetjes bas
en bedankt alvast
- basbs4
- Nieuw op Joomla!NL
05 mrt 2013 15:33Komt dat ook overeen met wat er ingevuld is bij je Algemene configuratie, maar dan met /tmp en /logs erachter?ik heb de path.php daar neergezet en volgends mij werkt dat goed
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.745 seconden