Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Vrije pagina indeling

Vrije pagina indeling

07 mrt 2013 18:51
#1
Hallo,
Heb een vraag over de indeling van een pagina, voor mijn eigen site gebruik ik nu Wysiwyg webbuilder, kun je mooie site's mee maken maar Joomla is toch makkelijker in gebruik daarom wil ik graag mijn site omzetten naar Joomla.
Ik gebruik nu Joomla 2.5 (voor een andere site en bevalt prima) en zou graag een pagina maken die ik nou ook heb alleen ik kan er nog geen module o..i.d. voor vinden, vandaar mijn vraag of iemand een idee heeft hoe ik dit aan moet pakken.
De pagina waar het o.a. over gaat is deze jkasper.nl/Pagina_s_Foto_s_noordkaap/Noordkaap.html
Op deze pagina's in WEBBUILDER kun je willekeurig foto's of tekst of wat dan ook zetten en publiceren.

Alvast bedankt.

Gr. Jan.
Discussie gesloten.
  • Kasper
  • Kasper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23

Vrije pagina indeling

07 mrt 2013 22:49
#2
Hallo Kasper,

Allereerst wil ik zeggen dat ik vind je een mooie, originele pagina hebt.

Dit lijkt veel op wat compojoom doet met hotspots.

Ga naar extensions.joomla.org en search op hotspot.

Groet, Jollywood
Discussie gesloten.

Vrije pagina indeling

08 mrt 2013 16:26
#3
Bedankt voor je reactie, komt al wel aardig in de buurt maar als ik het zo gauw heb gezien kun je er alleen tekst bij zetten of een link, ik zoek eigenlijk net zoiets al ik daar heb dat er foto' naar voren komen e.d. maar dat zal er wel niet zijn, bedankt in ieder geval, ik ga er eens mee experimenteren
Discussie gesloten.
  • Kasper
  • Kasper's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
  • Berichten: 23
Moderators: Juliank92PeterJelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.750 seconden

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie