Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Breadcrumbs
Breadcrumbs
07 apr 2013 16:21 - 07 apr 2013 16:23
Hallo,
Ik wil die "broodkruimels" niet als een module zien, gewoon zonder dat vak er omheen, strak boven in het rode vak onder het menu zou mijn voorkeur hebben...
Hoe pak ik dat aan?
bvd
Ik wil die "broodkruimels" niet als een module zien, gewoon zonder dat vak er omheen, strak boven in het rode vak onder het menu zou mijn voorkeur hebben...
Hoe pak ik dat aan?
bvd
Lang leve de lol.
- stapper
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Breadcrumbs
07 apr 2013 19:33Hallo,Ik wil die "broodkruimels" niet als een module zien
Het is nu éénmaal een module.
Zoek een andere module positie die je beter bevalt.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Breadcrumbs
07 apr 2013 23:24 - 08 apr 2013 12:01
Mogelijk dat je het al kunt oplossen door in de module Breadcrumbs een extra module class suffix in te geven zodat je de opmaak in je Joomla template "overruled"
Door bijvoorbeeld in te geven
Door bijvoorbeeld in te geven
eigen
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Breadcrumbs
18 apr 2013 11:59
hallo,,,,ik zie dat idd wel staan, maar begrijp je antwoord niet helemaal....
wat is dat exact die class suffix en wat doet het?
thanks alvast
wat is dat exact die class suffix en wat doet het?
thanks alvast
Lang leve de lol.
- stapper
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
Breadcrumbs
18 apr 2013 23:47
Een module class suffix (achtervoegsel) maakt het individuele stijlen mogelijk.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/?src=search ). Met deze tool kun je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar en in welk bestand ze staan. Tevens kun je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
groetjes,
Anne
Anne
www.numijneigenwebsite.nl + www.nmew.nl - KvK Brabant: 17281897 | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- AnneM
- Joomla!NL vriend(in)
Tijd voor maken pagina: 0.964 seconden