Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost JSN AIR template en VirtueMart newest products
JSN AIR template en VirtueMart newest products
19 apr 2013 12:01
Ik heb Joomla 2.5.9 met Virtuemart 2.0.20b
Ik gebruik de JoomlaShine AIR template. Alles werkt goed, op 1 punt na.
Ik heb de module VirtueMart Artikel module om de nieuwste artikelen te laten zien. Ik heb deze in de mainbody-bottom positie geplaatst. Maar nu krijg ik de lijst verticaal, maar ik wil dat horizontaal.
Wat doe ik fout? Of is er een class suffix die ik kan gebruiken? Of ergens in de CSS?
Als ik het in een andere template test (bijv. Beez2) dan werkt het wel, dus het issue zit in de template, niet in de VirtueMart module.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik gebruik de JoomlaShine AIR template. Alles werkt goed, op 1 punt na.
Ik heb de module VirtueMart Artikel module om de nieuwste artikelen te laten zien. Ik heb deze in de mainbody-bottom positie geplaatst. Maar nu krijg ik de lijst verticaal, maar ik wil dat horizontaal.
Wat doe ik fout? Of is er een class suffix die ik kan gebruiken? Of ergens in de CSS?
Als ik het in een andere template test (bijv. Beez2) dan werkt het wel, dus het issue zit in de template, niet in de VirtueMart module.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
- RobertvdBerg
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
19 apr 2013 12:08
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Omdat JSN in de templates veel vastlegt in CSS vermoed ik dat je goed zit dat ook dit een CSS aanpassing nodig heeft.
Heb je een link naar je site zodat we even kunnen meekijken?
Omdat JSN in de templates veel vastlegt in CSS vermoed ik dat je goed zit dat ook dit een CSS aanpassing nodig heeft.
Heb je een link naar je site zodat we even kunnen meekijken?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
19 apr 2013 12:15
Jawel:
86.84.101.60/hiepiephoera/
Dan zie je onder "Tot ziens" 2 producten die onder elkaar staan, maar ik wil die naast elkaar. En dat werkt wel in de webshop, maar niet in de VirtueMart module voor nieuwste producten. Lijkt alsof in de CSS geen ROW gemaakt kan worden ofzo.
Dan zie je onder "Tot ziens" 2 producten die onder elkaar staan, maar ik wil die naast elkaar. En dat werkt wel in de webshop, maar niet in de VirtueMart module voor nieuwste producten. Lijkt alsof in de CSS geen ROW gemaakt kan worden ofzo.
- RobertvdBerg
- Nieuw op Joomla!NL
19 apr 2013 12:35
Wordt denk ik overruled door je template.css. Is op te lossen door deze regel toe te voegen aan business.css:
Code:
.vmgroup .width25 {
float: left;
width: 25%;
}
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 apr 2013 13:11
wauw! Dat doet het idd! Briljant!
Weet niet hoe ik dat had kunnen bedenken, hopelijk krijg ik ooit ook genoeg CSS kennis dat ik dit zelf kan oplossen.
Super bedankt!!
Weet niet hoe ik dat had kunnen bedenken, hopelijk krijg ik ooit ook genoeg CSS kennis dat ik dit zelf kan oplossen.
Super bedankt!!
- RobertvdBerg
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.667 seconden