Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Krijg witte achtergrond artikel Titel niet weg
Krijg witte achtergrond artikel Titel niet weg
27 apr 2013 14:20 - 27 apr 2013 14:23
Beste leden,
Ik ben bezig voor iemand met een website. Nu krijg ik alleen de witte achtergrond niet weg waar het artikel titel in staat. Ik heb hem als attachment bijgevoegd aan dit bericht met een rode pijl!
Hoop dat iemand mij kan helpen
De site is te bereiken via lemonde.weidijk.com/index.php
Ik ben de hele dag al aan het stoeien maar roep nu toch om hulp
OJa de tekst moet dus blijven staan alleen moet dat witte weg
Ik ben bezig voor iemand met een website. Nu krijg ik alleen de witte achtergrond niet weg waar het artikel titel in staat. Ik heb hem als attachment bijgevoegd aan dit bericht met een rode pijl!
Hoop dat iemand mij kan helpen
De site is te bereiken via lemonde.weidijk.com/index.php
Ik ben de hele dag al aan het stoeien maar roep nu toch om hulp
OJa de tekst moet dus blijven staan alleen moet dat witte weg
- trekker
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
27 apr 2013 14:43
Je gebruikt een verouderde versie van Artisteer, dus ik zou je sowieso aanraden om je template opnieuw te maken in de laatste versie (4.1).
Maar er zitten witte afbeeldingen en een kleurdefinitie in een aantal van deze regels:
Maar er zitten witte afbeeldingen en een kleurdefinitie in een aantal van deze regels:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 apr 2013 15:11
Hoi Astrid,
Dank je wel voor je reactie! Artisteer is volgens mij niet meer te downloaden voor de mac! Als ik deze dingen weghaal dan ben ik al het wit kwijt in mijn template. Dus is er evt een andere oplossing? Ik kan het wel weg krijgen, maar dan heb ik mijn pagina titel niet meer. Nu kan ik hem wel handmatig in het artikel zetten, maar dan weet ik niet hoe ik deze lettertype erin kan krijgen.
Hoop dat jullie dit weten
Dank je wel voor je reactie! Artisteer is volgens mij niet meer te downloaden voor de mac! Als ik deze dingen weghaal dan ben ik al het wit kwijt in mijn template. Dus is er evt een andere oplossing? Ik kan het wel weg krijgen, maar dan heb ik mijn pagina titel niet meer. Nu kan ik hem wel handmatig in het artikel zetten, maar dan weet ik niet hoe ik deze lettertype erin kan krijgen.
Hoop dat jullie dit weten
- trekker
- Joomla!NL ontdekker
27 apr 2013 15:18
Ik zou je dan aanraden om op zoek te gaan naar een andere template. Artisteer 3.0 werkt echt niet met Joomla 2.5, dus als je dit probleem opgelost hebt, dan dient zich vast weer een ander aan.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 apr 2013 15:42
Hoi Astrid ik heb het inmiddels al anders gedaan. Ik heb de margin naar -30 gezet en de koptekst in het artikel zelf. Nieuwe template maken is even geen optie namelijk.
Bedankt in ieder geval.
Bedankt in ieder geval.
- trekker
- Joomla!NL ontdekker
27 apr 2013 15:45
Hallo,
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.700 seconden