Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost leesmeer knop in een tabel
leesmeer knop in een tabel
13 mei 2013 12:21
De website is als volgt opgebouwd:
Categorie 1:
Artikel 1,2,3 enz.
In de artikelen heb ik een tabel, om aan de linkerkant een afbeelding te plaatsen en rechts een tekst.
Als de tekst te lang is, wil ik een "lees meer" plaatsen.
Als ik dat doe, verschuift vervolgens artikel 2 naar rechts en komen zowel de afbeelding en de tekst onder de tekst van het eerste artikel.
Zo dus:
Hoe kan ik toch mijn tekst in artikel 1 afkorten en artikel 2 netjes aan de linkerkant laten beginnen?
Categorie 1:
Artikel 1,2,3 enz.
In de artikelen heb ik een tabel, om aan de linkerkant een afbeelding te plaatsen en rechts een tekst.
Als de tekst te lang is, wil ik een "lees meer" plaatsen.
Als ik dat doe, verschuift vervolgens artikel 2 naar rechts en komen zowel de afbeelding en de tekst onder de tekst van het eerste artikel.
Zo dus:
afbeelding | tekst, lees meer |
afbeelding links, tekst ernaast |
Hoe kan ik toch mijn tekst in artikel 1 afkorten en artikel 2 netjes aan de linkerkant laten beginnen?
- jecrvali
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
13 mei 2013 12:24
Tabellen zijn niet meer van deze tijd. Is er een reden voor dat je niet de standaard thumbnailafbeelding voor blogweergave gebruikt (Afbeeldingen en links)?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
13 mei 2013 12:27
ja, want dan kreeg ik de tekst eronder en die wil ik ernaast aan de rechterkant. Maar als dat op te lossen is, kan dat natuurlijk ook.
- jecrvali
-
13 mei 2013 12:37
Zou nog een css-issue met je template kunnen zijn. Neem aan dat je het op
deze
manier doet?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
13 mei 2013 13:50
ja, zo heb ik het gedaan.
Ik heb met firebug alle stijl elementen weggehaald, maar het blijft eronder staan. Zou jij misschien willen kijken?
Je kunt de site hier vinden.
Het eerste artikel is gemaakt met blog en afbeelding voor introtekst, de tweede is in een table gezet.
Ik heb met firebug alle stijl elementen weggehaald, maar het blijft eronder staan. Zou jij misschien willen kijken?
Je kunt de site hier vinden.
Het eerste artikel is gemaakt met blog en afbeelding voor introtekst, de tweede is in een table gezet.
- jecrvali
-
13 mei 2013 13:58 - 13 mei 2013 13:59
Ligt aan je template. Definitie ontbreekt. Dit zou het ongeveer moeten worden:
Code:
div.img-intro-left {
float: left;
margin-right: 10px;
margin-bottom: 10px;
}
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.707 seconden