Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost html en "lees meer" button
html en "lees meer" button
30 jun 2013 13:33 - 30 jun 2013 13:35
Hallo, ik ben mijn website aan het reorganiseren en wil graag een stukje tekst in html zetten met daarbij de " lees meer" knop.
Een vimeo link en de "leesmeer" knop weigeren functie. Wanneer ik de vimeo link in de HTML zet, krijg ik de gehele code te zien (in artikel komt gewoon de film naar voren) en bij de functieknop "lees meer" krijg ik een dun streepje maar de tekst blijft gewoon zichtbaar.
Ik heb bij configuratie de tekstfilter bij administrator op " geen" filter gezet (dat stond ergens in Google) maar zonder resultaat.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
Een vimeo link en de "leesmeer" knop weigeren functie. Wanneer ik de vimeo link in de HTML zet, krijg ik de gehele code te zien (in artikel komt gewoon de film naar voren) en bij de functieknop "lees meer" krijg ik een dun streepje maar de tekst blijft gewoon zichtbaar.
Ik heb bij configuratie de tekstfilter bij administrator op " geen" filter gezet (dat stond ergens in Google) maar zonder resultaat.
Iemand enig idee?
Alvast bedankt.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
30 jun 2013 13:49
Graag 1 vraag per topic!
Een leesmeer button werkt alleen in blogweergave. Of je moet zelf de class readmore toevoegen aan een tekst Lees meer waar je een link aan toevoegt.
Een leesmeer button werkt alleen in blogweergave. Of je moet zelf de class readmore toevoegen aan een tekst Lees meer waar je een link aan toevoegt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
30 jun 2013 15:04
Hallo Astrid,
Ik wil de bestaande tekst verkleinen en dus alleen de intro tekst laten zien en de rest in " readmore" zetten. Als ik het goed begrijp gaat dat niet met een HTML module.
Ik wil de bestaande tekst verkleinen en dus alleen de intro tekst laten zien en de rest in " readmore" zetten. Als ik het goed begrijp gaat dat niet met een HTML module.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
30 jun 2013 15:19
Gaat wel, maar dan moet je zelf de tekst "Lees meer" (of zoiets) intypen. Dan die tekst selecteren in JCE editor, dan linken naar het menu-item of het artikel waar de rest staat en dan bij Advanced bij classes readmore invullen. Dan wordt het als het goed is een button.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden