Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
module locatie toevoegen en/of wijzigen
04 jul 2013 18:43
Hallo,
Ik werk in een YOO theme. Graag zie ik bij Top ook nog 3 kleine " top" blokjes onder elkaar.
Dus Top A (is een filmpje) en daarlangs op dezelfde hoogte, onder elkaar 2 of 3 klikbare blokjes (gemaakt van HTML denk ik)
Op het voorbeeld van Yoo staat alleen Top a. Dus kan ik alleen maar een brede foto/film vertonen.
Vraag is: kan ik ook een Top-b maken en deze volgorde aanpassen?
Alvast bedankt.
Ik werk in een YOO theme. Graag zie ik bij Top ook nog 3 kleine " top" blokjes onder elkaar.
Dus Top A (is een filmpje) en daarlangs op dezelfde hoogte, onder elkaar 2 of 3 klikbare blokjes (gemaakt van HTML denk ik)
Op het voorbeeld van Yoo staat alleen Top a. Dus kan ik alleen maar een brede foto/film vertonen.
Vraag is: kan ik ook een Top-b maken en deze volgorde aanpassen?
Alvast bedankt.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
05 jul 2013 09:10
Heb je
hier
al gekeken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
05 jul 2013 19:03 - 05 jul 2013 19:58
Voordat ik mijn template Yoo symphony" kapot" maak, even een vraag.
Ik zie bij Administrator/templatebeheer (module), deze lijn staan:
Daar toevoegen?
En dit een paar keer kopiëren? Komen ze dan niet onder elkaar te staan?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik zie bij Administrator/templatebeheer (module), deze lijn staan:
Code:
#top .topblock .module { margin: 15px 0px 0px 0px; }
Code:
<field name="top-a" type="layout" default="equal" label="Top A Layout" description="Select a grid layout for this module position." />
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
06 jul 2013 08:55
Symphony heeft geen top-a, dus ik weet niet waar je kijkt. En wat je wilt gaat zo niet werken. Je kunt geen html in css zetten.
Waarom niet 2 modules publiceren op top. In 1 het filmpje en in de ander een custom html waar je eventueel met modules anywhere van nonumber de andere drie modules laadt.
Waarom niet 2 modules publiceren op top. In 1 het filmpje en in de ander een custom html waar je eventueel met modules anywhere van nonumber de andere drie modules laadt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.728 seconden