Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
hover kleur veranderen link
04 jul 2013 20:16
In de footer heb ik een (tekst)link die ik graag hovereffect wil geven (kleur veranderen)
Kan ik dit in bijv jce editor doen?
Kan ik dit in bijv jce editor doen?
- maffeaffe
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
04 jul 2013 20:30 - 04 jul 2013 20:32
Als je gebruik hebt gemaakt van een HTML module is het antwoord misschien ja.
Zo niet zal je dat kunnen doen in het css gebeuren.
Linkje zou handig zijn voor de leden met deze vragen.
Zo blijven we raden naar de mogelijkheden.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Zo niet zal je dat kunnen doen in het css gebeuren.
Linkje zou handig zijn voor de leden met deze vragen.
Zo blijven we raden naar de mogelijkheden.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 jul 2013 20:35
Hallo Jelle, de site is nog in ontwikkeling en nog niet toonbaar.
Het probleem is dat de links in footer sectie wit zijn en naar zwart kleuren met 'hover'
Ik heb echter een link in de footersectie staan die groen is en naar wit moet kleuren .
Het probleem is dat de links in footer sectie wit zijn en naar zwart kleuren met 'hover'
Ik heb echter een link in de footersectie staan die groen is en naar wit moet kleuren .
- maffeaffe
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
04 jul 2013 20:43
Dan zou ik echt mijn bovenstaande tip eens doornemen.
Firebug is met dit soort dingen een must om zelf je sites te kunnen veranderen.
Ik en de leden kunnen het zo niet bekijken waar de aanpassingen gemaakt moeten worden met de gegeven informatie.
Dit is ook per Template verschillend.
Firebug is met dit soort dingen een must om zelf je sites te kunnen veranderen.
Ik en de leden kunnen het zo niet bekijken waar de aanpassingen gemaakt moeten worden met de gegeven informatie.
Dit is ook per Template verschillend.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.678 seconden