Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Header veranderen
Header veranderen
08 jul 2013 22:25 - 08 jul 2013 22:26
Hallo Allemaal,
Ik kom er niet uit om mijn header van mij site te willen veranderen naar een afbeelding die op mijn op pc staat.
Ik heb een domeinnaam bij versio en een web app van joomla dus niet geïnstalleerd op mijn laptop.
Ik heb wel een ftp programma en in Firefox Firebug staan ik klik op de header rechtermuisknop voor element inspecteren dan krijg ik dit te zien
Mijn vraag hoe krijg ik daar een afbeelding in ?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Ik kom er niet uit om mijn header van mij site te willen veranderen naar een afbeelding die op mijn op pc staat.
Ik heb een domeinnaam bij versio en een web app van joomla dus niet geïnstalleerd op mijn laptop.
Ik heb wel een ftp programma en in Firefox Firebug staan ik klik op de header rechtermuisknop voor element inspecteren dan krijg ik dit te zien
Code:
<header class="art-header">
Code:
<div class="a">
</div>
<h1 data-left="50%" class="art-headline">
<a href="/"></a>
</h1>
<h2 data-left="50%" class="art-slogan"></h2>
Mijn vraag hoe krijg ik daar een afbeelding in ?
Edit Jelle. Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
- Rene1979
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Header veranderen
08 jul 2013 22:41
Als dit, zoals ik uit je andere vraag begrijp, een gedownloade template is, dan zou ik je aanraden om op zoek te gaan naar een andere template. Het is een Artisteer template en die.zijn niet eenvoudig aan te passen als je hem niet zelf gemaakt hebt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Header veranderen
08 jul 2013 22:44
Een ander template download ik ook maar ik heb wel module flexheader weet niet of het daar mee gaat ?
Voor een template te downloaden moet ik dan ergens speciaal op letten zodat ik dingen zoals header's menus kan aanpassen. www.rg-muziekfeest.nl is de site waar ik de header van wil veranderd.
Voor een template te downloaden moet ik dan ergens speciaal op letten zodat ik dingen zoals header's menus kan aanpassen. www.rg-muziekfeest.nl is de site waar ik de header van wil veranderd.
- Rene1979
Header veranderen
09 jul 2013 08:54
Als ik je link volg, zie ik nu een Wordpress site, betekent dit dat je afstapt van Joomla?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
Header veranderen
09 jul 2013 09:44
Klopt dat je nu Wordpress ziet omdat ik gelezen dat Wordpress makkelijker zou zijn als Joomla.
In Wordpress kan ik dingen super simpel aanpassen en snel alleen vind ik bij Wordpress geen professionele template. Wat ik nu ga gebruiken weet ik niet ben beetje de draad kwijt.
In Wordpress kan ik dingen super simpel aanpassen en snel alleen vind ik bij Wordpress geen professionele template. Wat ik nu ga gebruiken weet ik niet ben beetje de draad kwijt.
- Rene1979
Header veranderen
09 jul 2013 09:50
Daarover verschillen de meningen. Mijn ervaring is dat Wordpress minder stabiel is dan Joomla, dat er minder Nederlandstalige extensies voor beschikbaar zijn. Maar er zijn ook mensen die helemaal weg zijn van Wordpress.
Voor zover ik weet zijn veel professionele templates voor Wordpress inderdaad niet gratis, dit in tegenstelling tot Joomla.
Maar denk er maar rustig over na wat je precies wilt. Als je besluit om toch moet Joomla verder te gaan, dan weet je in ieder geval dat je hier terecht kunt als je hulp nodig hebt.
Ik sluit dit draadje nu wel om het forum overzichtelijk te houden, maar je bent dus altijd welkom met nieuwe vragen.
Voor zover ik weet zijn veel professionele templates voor Wordpress inderdaad niet gratis, dit in tegenstelling tot Joomla.
Maar denk er maar rustig over na wat je precies wilt. Als je besluit om toch moet Joomla verder te gaan, dan weet je in ieder geval dat je hier terecht kunt als je hulp nodig hebt.
Ik sluit dit draadje nu wel om het forum overzichtelijk te houden, maar je bent dus altijd welkom met nieuwe vragen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.747 seconden