Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst kleur aanpassen
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:16
Hallo Allemaal,
Ik probeer via template beheer met tekstkleur te veranderen met behulp van css colors codes.
Ik heb dus bij template colors gekeken tekst kleur lijkt mij nu op groen te staan maar ze blijven zwart.
article-title font 00FF00
Ik probeer via template beheer met tekstkleur te veranderen met behulp van css colors codes.
Ik heb dus bij template colors gekeken tekst kleur lijkt mij nu op groen te staan maar ze blijven zwart.
article-title font 00FF00
- Rene1979
- Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:24 - 10 jul 2013 21:27
Je tekst kan je het beste aanpassen in je editor ( tekstverwerker )
Wat jij nu wilt met deze instelling dan wordt alleen je titel ( Home ) aangepast.
Dit even ter informatie.( let op de balloon die dan komt en kijk wat je dan aanpast )
Wat jij nu wilt met deze instelling dan wordt alleen je titel ( Home ) aangepast.
Dit even ter informatie.( let op de balloon die dan komt en kijk wat je dan aanpast )
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:26
Dat heb ik toevallig net gevonden. Maar in de editor zit kleur icoon in zoals in word of ik dan met een code instellen ?
- Rene1979
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:32 - 10 jul 2013 21:32
Fijn dat je het zelf hebt gevonden, ja je moet wel even onderzoeken hoe alles werkt hoor.
En natuurlijk je er even in verdiepen, ook wat de editor betreft is veel uitleg over te vinden.
En natuurlijk je er even in verdiepen, ook wat de editor betreft is veel uitleg over te vinden.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:35 - 10 jul 2013 21:36
Probleem heb ik al gevonden ik heb wel een editor maar helemaal niet zo als op de afbeelding staat kan alleen vet gedrukt aanpassen en cursief.
Als ik zo editor heb als jij stuurt op afbeelding dan had ik wel gezien dat ziet uit als word.
Als ik zo editor heb als jij stuurt op afbeelding dan had ik wel gezien dat ziet uit als word.
- Rene1979
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:37
Ga naar pluginbeheer: tekstverwerker - TinyMCE.
Neem onderstaande instellingen over.
Neem onderstaande instellingen over.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:43 - 10 jul 2013 21:46
Bedankt voor de instellingen stonden inderdaad heel anders alleen de taal moet ik op EN laten staan als ik hem op NL zet is editor weg.
- Rene1979
Tekst kleur aanpassen
10 jul 2013 21:57 - 10 jul 2013 21:57
Oké,
Je kan proberen om de taalselectie op Automatisch te zetten, maar het werkt nu ook wel.
Ga naar deze website en dan rechtsboven kan je een e-book downloaden met alle informatie over joomla en hoe gebruik te maken van de backend ( administratie )
Bijvoorbeeld instellingen van de editor/ artikels plaatsen, modules, extensies, installeren en noem maar op.
Je kan proberen om de taalselectie op Automatisch te zetten, maar het werkt nu ook wel.
Ga naar deze website en dan rechtsboven kan je een e-book downloaden met alle informatie over joomla en hoe gebruik te maken van de backend ( administratie )
Bijvoorbeeld instellingen van de editor/ artikels plaatsen, modules, extensies, installeren en noem maar op.
Groeten, Jelle
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.928 seconden