Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Container hoogte groeit niet mee
Container hoogte groeit niet mee
19 jul 2013 11:56
Ik heb een probleem men een website, de container met blauwe achtergornd zou mee moeten 'groeien' naarmate er meer content komt, nu valt de content over de footer.
Het is misschien niet zo heel duidelijk, maar hier is de link: ongediertebestrijder.eu/blog/item/1-nieuwe-website
Overigens bij gewone pagina's met een artikel heb ik er geen last van, dan voer ik gewoon een paar enters onder de tekst in.
Het is misschien niet zo heel duidelijk, maar hier is de link: ongediertebestrijder.eu/blog/item/1-nieuwe-website
Overigens bij gewone pagina's met een artikel heb ik er geen last van, dan voer ik gewoon een paar enters onder de tekst in.
- dieter12
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jul 2013 12:13
Kijk eens in Template.css regel 206:
Verwijder daar deze regel en probeer het dan nog eens:
Code:
#contentcontainer {
background: none repeat scroll 0 0 #E0F8F7;
border-top: 3px solid #F86605;
margin: 0 auto;
min-height: 1000px;
width: 100%;
}
Verwijder daar deze regel en probeer het dan nog eens:
Code:
min-height: 1000px;
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
- Moderator + Nieuwsteam
19 jul 2013 12:47
Dat helpt niet helaas, geen verschil..
Als ik bij de content div de min-height verander in 1400px i.p.v. 900px, klopt het wel, maar dan worden alle pagina's heel lang, en als de pagina weer langer wordt zit ik met hetzelfde probleem. Maar het probleem zit hem volgens mij wel in de #content en niet in de #contentcontainer (die groeit wel mee, als ik de content div hoger maak..)
Als ik bij de content div de min-height verander in 1400px i.p.v. 900px, klopt het wel, maar dan worden alle pagina's heel lang, en als de pagina weer langer wordt zit ik met hetzelfde probleem. Maar het probleem zit hem volgens mij wel in de #content en niet in de #contentcontainer (die groeit wel mee, als ik de content div hoger maak..)
- dieter12
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jul 2013 13:36
Sorry, maar het is wel een beetje een gammele constructie. Beste manier volgens mij om het op te lossen is om de min-height overal weg te halen (behalve als je echt hele korte content hebt, dan zou je nog ergens een min-height van bijvoorbeeld 400px toe kunnen voegen). En dan bij footercontainer dit toe te voegen:
Code:
clear: both;
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
19 jul 2013 14:02
Ja ik weet het, ik moet ook nog wel wat leren, ik ben namelijk pas 16 jaar. In ieder geval heel erg bedankt voor je hulp: het is opgelost!
Ik heb de contentcontainer er maar uit gehaald, die is een beetje overbodig. Ik heb de achtergrondkleur gewoon bij de body (in de css) gezet.
Ik heb de contentcontainer er maar uit gehaald, die is een beetje overbodig. Ik heb de achtergrondkleur gewoon bij de body (in de css) gezet.
- dieter12
- Bekend met Joomla!NL
-
19 jul 2013 14:08
Alleen door te doen en af en toe een foutje te maken leer je het. En bij je volgende template gaat het vast al beter.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.679 seconden